לקראת כנס הבריאות: סרטון "עשה ואל תעשה" בצירוף לביטוח בפוליסת בריאות

עו"ד עדי בן אברהם, יועצה המשפטי של הלשכה וסו"ב איגור מורי, יו"ר ועדת הבריאות והסיעוד בלשכה, הכינו סרטון הדרכה מיוחד לקראת כנס הבריאות שייערך ב־2
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

עו"ד עדי בן אברהם, יועצה המשפטי של הלשכה וסו"ב איגור מורי, יו"ר ועדת הבריאות והסיעוד בלשכה, הכינו סרטון הומוריסטי שעוסק בכללי ה"עשה ואל תעשה" בצירוף לביטוח בפוליסת בריאות. בסרטון מגלם מורי סוכן ביטוח שמבצע הליך מכירת פוליסה (או חידוש) ללקוח שלו בשיחה טלפונית, ובן אברהם עוצר אותו כשהוא שוגה בתהליך ומתקן אותו עם הסבר מה ומדוע צריך לעשות אחרת.

כשלים שעלו במהלך השיחה בסרטון ותוקנו:
1. לא להתקשר ממספר חסוי. התיקון – “השיחה חייבת להגיע ממספר מזוהה כדי שהלקוח יוכל לחזור אליך”, מסביר בן אברהם.
2. להציע מכירת פוליסה מיד בפתיחת השיחה. התיקון – לא לפתוח בנושא המכירה לפני שהסוכן מציג את עצמו באופן מלא ולפני שהוא מציין שתכלית השיחה היא מכירה של פוליסה חדשה.
3. להמשיך בהצעת המכירה לאחר הצגת תכלית השיחה. התיקון – יש לקבל את אישור הלקוח שהוא מעוניין לשמוע. בנוסף, על פי נספח A מאוקטובר 2018 במכירת/חידוש/הרחבת פוליסה, יש לקבל מראש את הסכמת המבוטח בחתימה שלו לכניסה להר הביטוח. לכן יש לשלוח לו את הנספח לחתימה דיגיטלית. לאחר מכן לבדוק בהר הביטוח ומול חברת הביטוח את הצרכים שלו ולהתאים אותם ללקוח.
4. השימוש במילה “מבצע” ומחיר חד פעמי. התיקון – לא להשתמש במילים אלו לפני שבודקים אם באמת מדובר במחיר מבצע.
5. הסוכן אומר ללקוח שלאחר בדיקה בהר הביטוח מצא חוסר בפוליסה הקיימת ושולח לו לחתימה פוליסה חדשה וטובה יותר. התיקון – לפני ששולחים חייבים להסביר ללקוח למה הוא צריך כיסוי זה, לומר לו מה הפרמיה שישלם והתפתחותה במשך השנים, מהי תקופת האכשרה, מתי תום תקופת הביטוח, אמצעי התשלום ואז לשלוח לו גם גילוי נאות.

בסרטון מועלים כשלים ותיקונים נוספים. סדנה מקיפה בנושא זה יקיימו עו"ד בן אברהם וסו"ב איגור מורי בכנס הבריאות 2019 של הלשכה, שיתקיים במרכז האירועים Lago בראשון לציון ב־2 ביולי 2019 .

לשכת סוכני הביטוח – כללי עשה ואל תעשה בצירוף לביטוח בפוליסת בריאות.

עו"ד עדי בן אברהם וסו"ב איגור מורי הכינו עבורכם את כללי העשה ואל תעשה בצירוף לביטוח בפוליסת בריאות.צפו ושתפו.רוצים לקבל עוד מידע וכלים לניהול נכון של הליך הצירוף על פי חוזר המפקח על הביטוח?אל תפספסו את הסדנה של עו"ד עדי בן אברהם וסו"ב איגור מורי בכנס בריאות 2019.להרשמה לכנס >>> http://bit.ly/בריאות2019

פורסם על ידי ‏לשכת סוכני ביטוח‏ ב- יום שני, 17 ביוני 2019

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email