לראשונה בישראל: איילון מציעה בוט שמנהל תביעות ביטוח רכב אונליין

איילון חברה לביטוח מציעה ללקחותיה צ'אטבוט חדש שיחליף את נציגי השירות ויאפשר ללקוחות להגיש תביעה ולקבל גישה לשירותים השונים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

"נעים מאוד, כאן אלון מאיילון ולראשונה בישראל אני שמח לסייע לך לבצע את כל שנדרש כדי להגיש תביעה לביטוח הרכב שלך – בכל זמן שמתאים לך ומכל מקום בעולם". כך מציג עצמו הבוט המזדהה בשם אלון מאיילון, בצ'אטבוט שנועד לנהל תביעות ביטוח רכב אונליין.

מאיילון נמסר כי "מחקרים עדכניים מעלים כי רוב הציבור כבר מעדיף לקבל שירות בהודעות וצ'אט בוטים מאשר להמתין לשיחה טלפונית עם נציג שירות. אלון מאיילון –  הצ'אטבוט שפיתחה איילון, מעניק ללקוחות חווית שיחה בשפתו של הלקוח, תוך מתן מענה מקצועי ויעיל מכל מקום ובכל זמן".

אריק יוגב, מנכ"ל איילון ביטוח | צילום: אייל גזיאל

את חוויית המשתמש החדשה שפיתחה איילון חברה לביטוח ללקוחות החברה בתחום הרכב לא מנהל נציג שירות אנושי, אלא בוט ממוחשב כאמור, המדמה שיח אנושי, להגשה וניהול תביעה און ליין של ביטוח רכב – באמצעות הטלפון הנייד או אתר האינטרנט של איילון – בכל זמן ומכל מקום.

הבוט מסייע לנהגים שרכבם היה מעורב בתאונה, גניבה או נזקי טבע, הן בהגשת התביעה, הן באיתור מוסך, וכן באיתור שמאי באופן עצמאי ומהיר. בנוסף, יאפשר הבוט החדשני ללקוחות איילון לקבל תשובות בנושא תביעות ביטוח ולבקש הצעות מחיר לכל סוגי הביטוח בצורה עצמאית, יעילה ומהירה, 24/7 – ללא צורך בהמתנה לשיחה עם נציג שירות. במקביל להטמעת השירות הדיגיטלי החדשני ממשיכה איילון לפתח את הבוט ו"ללמד אותו" לתת ללקוחותיה סוגי שירות נוספים.

מנכ"ל איילון, אריק יוגב, מציין כי "ההחלטה על פיתוח הבוט נובעת מהאסטרטגיה של החברה להטמיע את החידושים הטכנולוגיים והדיגיטליים המתקדמים ביותר לשירות לקוחותיה. קידום החדשנות והדיגיטציה באיילון מהווים נדבך מרכזי בתוכנית האסטרטגית שלנו ואנחנו גאים להיות חברת הביטוח הראשונה המאפשרת ללקוחותיה להגיש תביעות רכב בצורה דיגיטלית באמצעות הבוט החדשני שפיתחנו. כלי זה מאפשר ללקוחות להגיש את התביעה ולקבל גישה לשירותי רכב שונים, בכל שעה שיחפצו בכך, שכן הבוט פעיל 24/7. חשוב להדגיש, כי לצד הכלי הדיגיטלי המתקדם, ממשיך מרכז שירות הלקוחות של איילון להעניק למבוטחים ולסוכנים שירות טלפוני מיטבי ומקצועי, וכן מאפשר לקיים צ'אט אנושי עם הנציגים במרכז שירות הלקוחות".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email