לראשונה בלשכת סוכני ביטוח – נבחרת של מנטורים עסקיים תלווה את חברי הלשכה

סו"ב הורנצ'יק: "כמו שספורטאי מצטיין נעזר במאמן, כך גם סוכן ביטוח זקוק למאמן לצדו". סו"ב אנגלמן: "כשנעזרתי במאמן עסקי במשך 3 שנים, המכירות קפצו באלפי אחוזים"
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

נבחרו חמשת היועצים החיצוניים, מומחים באימון אישי ועסקי ובייעוץ ארגוני, שיעמדו לרשות חברי הלשכה. היועצים הם אלון גל, גילי ראובני, רוני קרמר, אסף נגל ורונן וייס. היועצים יפורסמו באתר הלשכה וכל סוכן/ת יוכל לבחור את המאמן אותו הוא מעדיף. יתקיים גם יעוץ קבוצתי למספר סוכנים ביחד בתחום הדיגיטציה.

מדובר במיזם ראשון מסוגו של לשכת סוכני ביטוח, אותו הובילו בחודשים האחרונים מ"מ נשיא הלשכה סו"ב ליאור הורנצ'יק וסו"ב יוסי אנגלמן, סגן הנשיא.

הורנצ'יק: "ניהלנו פגישות פרונטליות עם עשרות מאמנים עסקיים, ולאחר מיון קפדני בנינו את הנבחרת המובחרת. המיזם נולד מתוך הבנה שסוכני הביטוח צריכים להשתמש בייעוץ עסקי חיצוני ממיתוג ועד המכירה. כמו שהספורטאי הטוב ביותר נעזר במאמנים לצדו, כך גם סוכן הביטוח זקוק למאמן לצדו".

להתייעל ולהרוויח יותר

הסוכנים יוכלו כאמור לבחור את אחד המאמנים, לקבוע אתו פגישה ראשונית של יעוץ, ללא תשלום. אם יחליט הסוכן להמשיך עם אותו מאמן עסקי, הוא יקבל ליווי של שלושה חדשים במחיר מסובסד משמעותית.

הורנצ'יק: "הרעיון הוא להתייעל בתהליכים במשרד עד לירידה לפרטים הכי קטנים. האימון יהיה לא רק לסוכנים עצמם אלא גם לעובדי משרדיהם. הם ילמדו החל מאיך לענות לשיחה, תהליכי עבודה פנים ארגוניים, שיווק החוצה עם שימוש בטכנולוגיה מתקדמת כולל במדיה החברתית, תוך התאמה לרגולציה, הגדרת יעדי מכירות, מעקב אחרי תוצאות ועוד. מדובר בפרויקט ענק שהצבתי לעצמי כיעד עוד לפני הבחירות. אני קורא לסוכנים ולסוכנות להשתמש בכלי שאנו מציבים להם. קראתי לפרויקט all around – כי בסופו של יום מדובר בלעטוף את הלקוח בכל היתרונות שהסוכן יכול לתת לו, 360 מעלות".

אנגלמן: "כסוכן ביטוח, לאורך כל השנים, תמיד היה לצדי מנטור שידע לייצר לי את הערך המוסף שבסופו של דבר אהיה גם יותר שירותי וגם יותר מכירתי. חלק מהמועמדים לייעוץ חברי הלשכה ליוו אותי אישית.

"לא כולם יכולים לבצע בקרה עצמית, ולא כולם יכולים לקבל החלטות וליישם. לכן זו לא בושה לקבל ליווי של מומחה. הדילים שסגרנו עם היועצים הארגוניים הם דילים מצוינים. סוכן ביטוח שרוצה להצליח בתקופתנו, צריך לקבל איזושהי סמכות חיצונית של מנטור כזה או אחר כדי לייצר בסופו של דבר פרנסה מרבית. ניהול לא תקין מביא לבזבוז ואנחנו לא פעם יורים לעצמנו ברגל כי איננו מתנהלים נכון.

"ברמה האישית נעזרתי בין השנים 2001־2004 באחד המנטורים שנבחרו, והמכירות באותה תקופה קפצו באלפי אחוזים. אנחנו עושים את המהלך כי המטרה בסופו של דבר היא לייצר לסוכן סביבת עבודה אפקטיבית יותר שתשפיע לחיוב על פרנסתו של הסוכן".

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email