לראשונה בענף הביטוח: כלל מאפשרת לסוכניה מקדמה בתהליך דיגיטלי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לראשונה בענף הביטוח, כלל ביטוח ופיננסים משיקה את "מקדמה בקליק”, תהליך דיגיטלי מתקדם המאפשר לסוכנים לקבל מקדמה בלחיצת כפתור, על חשבון העמלות השוטפות, בהתאם לזכאות ולנתוניו האישיים של הסוכן. במסגרת התהליך, המערכת מציגה לסוכן את סכום המקדמה המקסימלי לו הוא זכאי, הסוכן בוחר את סכום המקדמה הרצוי ומספר התשלומים, והבקשה מועברת לטיפול מיידי בקרב הגורמים הרלוונטיים בחברה.  בהליך הדיגיטלי תתאפשר מקדמה עד לסכום מקסימאלי של 50 אלף שקל.

ירון שמאי | צילום: סיון פרג', באדיבות כלל

ירון שמאי, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת לקוחות והפצה בכלל ביטוח ופיננסים, ציין: "אנו, בכלל ביטוח ופיננסים ממשיכים לפשט ולקצר את תהליכי השירות שאנו מעניקים לסוכנינו והופכים אותם לדיגיטליים, מתקדמים וקלים לשימוש.

״אם בעבר, תהליך קבלת המקדמה היה מסורבל ובירוקרטי, הרי שמעתה כל סוכן שיעמוד בתנאי הזכאות, יוכל לקבל בתצוגה דיגיטלית את סכום המקדמה לו זכאי. אני מאמין שהשקת השירות דווקא בימים אלו, כשחלק גדול מהציבור בישראל נתקל בקושי תזרימי, תסייע לסוכנינו בחזרה מיטבית לשגרת פעילות".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email