לראשונה בשוק הביטוח בישראל: מערכת להעברת דיווח על תאונה בשידור חי

איילון ביטוח הטמיעה מערכת מתקדמת להעברת דיווח וידאו בשידור חי למוקד בעת תאונה שכולל גם מיקום מדויק של מקום התאונה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

איילון חברה לביטוח סיימה פיילוט מוצלח והטמיעה במוקד השירות את המערכת של חברת הטכנולוגיה Carbyne שמאפשרת למבוטחים לדווח למוקד בעת תאונה, תוך שידור וידאו בזמן אמת, מבוסס מיקום והתכתבות בצ'אט עם המוקדן.

במהלך הפיילוט הצליחה המערכת החדשה לשפר בצורה משמעותית את זמן התגובה של מוקד החברה בעת דיווחים על תאונות והגשת תביעות, ואפשרה הן למבוטחים בזירת האירוע והן לעובדי המוקד לנהל קשר ישיר ומיידי יותר, עם נגישות גבוהה למידע בזמן אמת ויכולת תפעול אירוע מיטבית (כגון שליחת גרר באופן מיידי עם קבלת המיקום ממערכת Carbyne). במקביל, מאפשרת המערכת החדשנית למבוטחים ולחברת הביטוח לתעד באמצעות תמונות וסרטוני וידאו חיים את מצב הרכב והנהג באירועים כגון תאונות.

צילום מסך מתוך אפליקציית Carbyne של איילון

בניגוד לשירותי מיקום אחרים (אפליקציות מיקום/GPS), השירות החדש של איילון הינו אינטואיטיבי ואינו דורש התקנת אפליקציה מצד המבוטחים. בעת קבלת שיחת דיווח על תאונה במוקד השירות באיילון, ישלח המוקדן למבוטח קישור בהודעת סמס/וואטסאפ ובמידה והמבוטח מעוניין, תתחיל שיחת וידאו בשידור חי, כאמור – ללא צורך בהתקנת אפליקציה. במידה והמבוטח אינו יכול לדבר בשל סכנה, רעש או מסיבה אחרת, תתאפשר התכתבות מיידית עם המוקד על אותה הפלטפורמה.

טיפול אפקטיבי

באיילון מדגישים כי הפעלת שירותי מערכת Carbyne מתאפשרים רק על ידי הרשאה פיסית של המבוטח עם אישור הלינק שנשלח לטלפון הנייד של המבוטח, תוך שמירה קפדנית על פרטיות המבוטח, בהתאם לתקנים המחמירים של ה-GDPR.

מנכ"ל איילון אריק יוגב מציין: שיתוף הפעולה עם Carbyne הינו נדבך נוסף ודוגמה מצוינת לאסטרטגיית החדשנות ושיתופי הפעולה של איילון עם חברות בעלות טכנולוגיה חדשנית. המערכת החדשה מאפשרת לנו להמשיך ולשפר עוד יותר את רמת השירות למבוטחים ולסוכנים וכמובן גם לקצר ולייעל את תהליכי העבודה בתוך החברה. מדובר בשירות ייחודי וחדשני במיוחד ואני שמח שאנו חברת הביטוח הראשונה בישראל שמציעה אותו למבוטחיה".

אלינור לוינסון-גפני, מנהלת מחלקת דיגיטל וחדשנות באיילון: "הפתרון של Carbyne מאפשר לנו כחברת הביטוח לקבל נתונים מהימנים ואותנטיים שמסייעים לנו לטפל בצורה אפקטיבית במקרה. נמשיך לבחון ולאמץ פתרונות Insurtech חדשניים כדי לשפר את הפעילות העסקית שלנו בערוצים הדיגיטליים".

ארז צור, נשיא Carbyne: "המעבר משיחת הטלפון המסורתית והארוכה לתקשורת חיה באמצעות וידאו וצ'אט יוצר לראשונה קשר דינמי בין המתקשר למוקד. הקשר החי לא רק משפר את איכות המענה מצד החברה אלא גם את שלוות המתקשר ברגעים הראשונים שלאחר התאונה. הפתרון, אשר אינו מצריך אפליקציה מצד המתקשר, מהווה קפיצת מדרגה עצומה בשירותי הביטוח בישראל ומגדיר מחדש את הסטנדרט במהירות ואפקטיביות המענה למבוטחים".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email