לראשונה: הלשכה פותחת מרכז שיספק תכנון פרישה מקצועי ומקיף

אריק ורדי: ”זיהינו שרוב הסוכנים לא עוסקים בתכנוני פרישה, על אף שמדובר בשירות נחוץ לציבור“
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לשכת סוכני הביטוח יוצאת במיזם חדש ומהפכני עבור סוכני הביטוח ולקוחותיהם, לקראת פרישה לגמלאות. במסגרת המיזם, פותחת הלשכה מרכז פרישה, שיספק שירותי מידע ותכנון פרישה מקיף ומקצועי. השירות יינתן ללקוחותיהם של חברי הלשכה, שיבחרו להשתתף במיזם.

תחום הביטוח הפנסיוני הוא תחום סבוך המורכב מפרמטרים רבים, כך למשל המיסוי, ניהול הכספים, הכוונה, ובין השאר אופן השימוש הנכון בסכומים ההוניים או בקצבאות. כאשר מבוטחים ותיקים נושקים לגיל הפרישה, הם מצפים לקבל את מלוא המידע וההכוונה המתאימים מגורם מקצועי, שעליו סומכים יותר מכל – סוכן הביטוח. עד היום היחידות שסיפקו את המענה לצורך זה הן חברות הביטוח, שברשותן מרכזי שירות ומידע לפורשים.

לדברי נשיא הלשכה אריה אברמוביץ, ”המיזם נולד לאחר שזיהינו את הצורך בהקמת מרכז שירות אובייקטיבי נטול אינטרסים, שלא יסתמך על חברת ביטוח אחת כפי שהיה עד היום. לתפקיד המנהל המקצועי של המיזם הייחודי בלשכה מונה רון קשת, מומחה פרישה, שעוסק בתכנון ובביצוע פרישה לגיל השלישי. הכנסות הפרויקט יתחלקו בין הסוכנים ללשכת סוכני הביטוח. בהזדמנות זו, אנו מבקשים להודות לחברי הלשכה אשר לקחו חלק בהובלת המיזם מתחילתו ואיפשרו את יישומו – אריק ורדי, יואל זיו ורון קשת“.

יו“ר ועדת סניפים ומחוזות אריק ורדי מסביר כי ”המיזם הזה מתוכנן כבר שנה וחצי, מאז שאברמוביץ נבחר. זיהינו איזשהו כשל בתחום: רוב סוכני ביטוח לא עוסקים בתכנוני פרישה, על אף שמדובר בשירות נחוץ לציבור. במקום שסוכני הביטוח ייקחו קורסים באופן עצמאי, חשבנו שנוכל לעזור ולתת את הפן המקצועי מטעם הלשכה בצורה אובייקטיבית. כך, כל סוכן יוכל להיכנס לנישה שלא ניצל עדיין. זה פותח אפיק חדש מבחינת הכנסות, ובנוסף אנחנו משרתים את הציבור.

”חשוב לנו שהלקוחות ייהנו מתכנון פרישה נכון ואובייקטיבי, מכיוון שכיום מי שמעניק שירות מעין זה הן חברות הביטוח, והן יציעו תוכניות חיסכון משלהן אם יש צורך בניוד כספים. לקוח שיגיע לתכנון פרישה מטעם הלשכה יקבל שירות אובייקטיבי, שיפרוס בפניו כמה אפשרויות, והוא יחליט היכן לשים את התוספות לפנסיה בעצמו. הלקוח של הסוכן יקבל תכנון פרישה, ואנחנו נלווה את שניהם במשך כל התקופה. אנחנו מתחילים במחוז המרכז כפיילוט למיזם, ובהמשך נתרחב לשאר המחוזות. אני מקווה שיהיה צורך במתכנני פרישה נוספים, תחת ניהולו של קשת“.

לדברי קשת, ”ללא גרם של פומפוזיות, מדובר במהפכה אמיתית. זה אחד הדברים הכי חשובים שלשכת סוכני הביטוח עשתה עבור הלקוחות וגם עבור הסוכנים, שיוכלו לשלוח את לקוחותיהם לקבל את השירות המקצועי והטוב ביותר שקיים. הלקוחות יגיעו לפגישה ראשונה, שבה נעבור עמם על הסוג הספציפי של תכנון הפרישה הנכון עבורם, ומשם נמשיך יחד בתהליך שאורך בין שלושה לשישה חודשים. זה ליווי צמוד אחד על אחד עם הלקוח, אבל זה יהיה מצוין אם הסוכן יצטרף לתהליך. בסופו של דבר, אנחנו מעבירים את הלקוחות ממצב של חוסר ודאות לרמה של ודאות – הם יודעים מה קורה אתם לאחר הפרישה. זה שירות נדרש ומבורך“.

בשלב הראשון של המיזם, יינתן שירות מידע והכוונה לחברי הלשכה במחוז תל אביב והמרכז. בהמשך התהליך יתפרס המיזם ליתר חלקי הארץ.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email