לשכת סוכני ביטוח מצטרפת למיזם המרקטפרו

הוועד המנהל של הלשכה הודיע השבוע כי הלשכה תצטרף למיזם של עדיף תקשורת ותוקם ועדה משותפת לגיוס ספקים נוספים למיזם. מוצרים מעולם המניעה יהוו נתח מרכזי בין מגוון הכלים שיוצעו לסוכנים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

הוועד המנהל של לשכת סוכני ביטוח אישר השבוע את כניסת הלשכה למיזם המרקטפרו. ביום שני הוצגו בפני חברי הוועד המנהל יתרונות פלטפורמת הפצת מוצרים ושירותים, מבית עדיף תקשורת, והתועלות שהיא מביאה, הן לכל סוכן שיצטרף למיזם והן
ללשכת סוכני ביטוח כגוף המייצג אלפי סוכנים.

בישיבת הוועד הוחלט על הקמת ועדה משותפת לגיוס ספקים נוספים למרקטפרו, בנוסף לאלה שכבר מתנהלים עמם מגעים להצטרפות למערכת. הפלטפורמה הדיגיטלית תאפשר לסוכנים להגדיל את סל המוצרים שהם מציעים ללקוחותיהם בעשרות מוצרים נוספים
מתחומי המניעה, האשראי, הפיננסים, ההשקעות האלטרנטיביות ומוצרי לייפסטייל, ובכך לספק ערך נוסף ללקוחות, לצד הוספת מרכזי רווח חדשים לסוכנים עצמם. היעד המתוכנן הוא להגיע ל־ 100 ספקים שונים, כך שהסוכן יוכל להעניק מעטפת הוליסטית
ללקוחותיו ולמשפחתם, והמטרה היא להשיק את המערכת בכנס האלמנטר של הלשכה, שייערך באילת מה־ 23 עד ה־ 26 באוקטובר.

הגדלת ההכנסות באלפי שקלים לחודש | צילום: fotolia

חיזוק הקשר עם הלקוח

המערכת מאפשרת הצעת מחיר אטרקטיבית בתעריפים מיוחדים ללקוחות הסוכן בלבד, והיא מלווה בערכת שיווק דיגיטלית מתקדמת. לכל מוצר ושירות הכלולים בפלטפורמה קיים דף מוצר מפורט, הכולל מאפיינים טכניים אודותיהם, סרטוני וידאו ותמונות ולינק למערכת סליקה למכירת המוצר או למערכת העברת לידים.

ההתנהלות החשבונאית הינה שקופה ומאפשרת ראש שקט לסוכן מבחינת הניהול התפעולי, המשפטי והכספי. מעבר לכך, הפלטפורמה תאפשר לסוכן לחזק את הקשר השוטף שלו עם לקוחותיו, באמצעים דיגיטליים וגם אישיים, בפגישה פנים אל פנים.
המודל העסקי לסוכן מתבסס על תשלום חודשי בגין שימוש במערכת המרקטפרו (ממנו יינתן פטור לחברי הלשכה), ובתמורה הוא יוכל להגדיל את הכנסותיו באלפי שקלים לחודש.

עבור לשכת סוכני ביטוח מדובר בפלטפורמה המממשת את חזון הסוכן המניעתי, אותו היא מקדמת בשנה האחרונה. מוצרים מעולם המניעה יהוו נתח מרכזי בין מגוון הכלים שיוצעו לסוכנים, כל זאת באחריות מלאה של הספקים המשווקים
לטיב המוצרים והבטחה למתן שירות לקוחות על ידם ישירות ללקוחות הקצה של הסוכנים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email