מגדל ביטוח משיקה אפליקציה לסוכנים לניהול פעולות מחוץ למשרד

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מגדל חברה לביטוח השיקה את אפליקציית מגדל Connect המיועדת לסוכנים. המהלך נובע מתוך ההבנה כי יש לאפשר להם לנהל ולתת שירות טוב יותר ללקוחותיהם, לקבל מידע אישי ולבצע פעולות אונליין, גם כשאינם נמצאים במשרד, ובמיוחד בתקופת משבר הקורונה, נמסר מהחברה.

האפליקציה פותחה מתוך מחשבה שמערכת "שולחן עבודה" מספקת את כל צורכי הסוכן ועובדי משרדו כשהוא נמצא במשרד, אך אינה מספקת כאשר הסוכן נמצא מחוץ למשרד ונדרש למידע וביצוע פעולות נחוצות. האפליקציה החדשה מביאה איתה נגישות, נראות חדשה, חווית משתמש גבוהה ומרכזת לסוכנים רק את המידע והפעולות הרלוונטיות אליהם בעיקר כשהם מחוץ למשרד כגון: הזדהות מהירה בטביעת אצבע / זיהוי פנים (בהתאם לסוג המכשיר), ריכוז נתונים בעמוד הבית, נתוני מכירות, כרטיס לקוח הכולל איתור, מידע העלאה והשלמת מסמכים, מצב עו"ש (עמלות, מקדמות וכו'), לידים חמים, מבצעי מכירות, סטטוס משימות ועוד.

שיפור השרות | צילום: fotolia

כרקע להשקת האפליקציה, ערכה החברה סקר וקבוצות מיקוד מול הסוכנים, במסגרתו נבדקה מהי שיטת העבודה הנוחה והיעילה ביותר עבורם, ונמצא פה אחד כי הם מעדיפים את נגישות המידע באופן זמין ללקוחות שלהם ובאופן שבו לא יזדקקו למחשב כדי שהם יוכלו לעבוד מכל מקום בו הם נמצאים ובכל זמן. מכאן, הרעיון המרכזי העומד מאחורי האפליקציה: כל מה שאתה צריך ממגדל, בכל זמן ובכל מקום.

לדברי תומר רובינשטיין, מנהל תחום שיווק דיגיטל וחדשנות במגדל ביטוח: "בשנים האחרונות, שמה מגדל דגש על ייעול סביבת העבודה ותהליכי העבודה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים למען מטרה זו. בתוך כך, אנו חותרים בכל עת לפיתוח ממשקים דיגיטליים מתקדמים שיתנו מענה ספציפי לצרכי הסוכנים ואנו בטוחים שהאפליקציה החדשה תציע לסוכנים שלנו את המענה הטכנולוגי והשירותי הטוב ביותר עבורם ברמה הפרקטית ועבור לקוחותיהם ברמה המקצועית".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email