מגדל ביטוח תקדם את תחום ביטוחי הבריאות באמצעות קמפיין דיגיטל חדש

הקמפיין, בהשקעה של כ־4 מיליון שקל, ידגיש את היתרון היחסי של החברה על פני המתחרים • בנוסף, פרופ' גבי ברבש יעמוד בראש פורום יועצים רופאים בכירים בשירות מגדל
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

מגדל חברה לביטוח עולה בימים אלה בקמפיין דיגיטל נרחב למוצרי ביטוח הבריאות שלה. הקמפיין מיועד בעיקר לרשתות חברתיות, אפליקציות ואתרים מרכזיים, זאת לצד חסויות טלוויזיה. היקף ההשקעה המוערכת בקמפיין עומד על 4 מיליון שקל.

במסגרת הקמפיין יוצגו מוצרי ביטוח הבריאות של החברה, תוך הדגשת היתרון היחסי שלהם על פני המתחרים. המסר המרכזי שיועבר הוא שירות תורים מהירים המיועד לכל מבוטחי החברה. השירות כולל תור מהיר לבדיקות אבחנתיות כמו MRI ו-CT, ולאחר מכן לפענוח הבדיקות, וכן תור מהיר לרופאים מומחים, כמו אורתופדים, קרדיולוגים, רופאי עור ועוד. זוהי נקודה כואבת במיוחד עבור מטופלים הנאלצים להמתין שבועות ארוכים ואף חודשים לקבלת שירותים אלה.

תומר רובינשטיין. צילום: באדיבות מגדל

נמסר כי לראשונה בענף הביטוח תור לרופא מומחה, מתוך רשימת רופאים רחבה שבהסדר, ייקבע בתוך שלושה ימי עסקים בלבד, ותור לבדיקות אבחנתיות אצל נותני שירות שבהסדר בתוך שני ימי עסקים. בנוסף, מתחייבת החברה לפענוח הבדיקה בתוך שני ימי עסקים נוספים. רשימת הרופאים המנתחים של החברה היא מהרחבות בישראל וכוללת למעלה מ-1,200 מהמנתחים הבכירים ביותר בארץ בפריסה ארצית רחבה. 

פורום רופאים בכירים

בנוסף, בערוצי הדיגיטל השונים יוצגו יתרונות נוספים של פוליסות הבריאות של החברה, בהם שירות קונסיליום, שירות בלעדי למגדל הכולל ליווי רפואי של פורום רופאים בכירים בראשות פרופ' גבי ברבש. הוא ילמד את המקרה הרפואי, ילווה את המבוטח וימצא את הדרך הנכונה ביותר לטיפול במצבים מורכבים או מחלה מתמשכת. כיסוי נוסף הוא התחייבות לסל התרופות היחיד בענף ללא השתתפות עצמית. הכיסוי כולל תרופות שאינן בסל, לרבות תרופות בהתאמה אישית.

לדברי תומר רובינשטיין, מנהל תחום שיווק, דיגיטל וחדשנות במגדל ביטוח: "מרבית המוצרים בשוק מתמקדים בהיקף התשלום בדיעבד על פרוצדורות רפואיות שכבר בוצעו, ואילו אנחנו בחרנו להתמקד במוצרים שיסייעו ללקוח ברגע האמת, כאשר הוא הכי זקוק לטיפול או לייעוץ מהיר ככל האפשר".

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email