חברת מגדל השיקה השבוע את 'מגדל 360', מערכת דיגיטלית המשדרגת ומייעלת את תהליכי העבודה של הסוכנים ושל המעסיקים כגורם מתפעל בניהול הפנסיוני. המערכת מרכזת את כל המידע והכלים לניהול הזכויות הפנסיוניות של עובדי החברות שבטיפול הסוכנים, בכל חברות הביטוח, קרנות הפנסיה וקופות הגמל.
נמסר כי המערכת החדשה נותנת מענה מדויק ויעיל במספר מישורים: מעניקה מענה שלם לדרישות הרגולציה וחובת דיווח ממשק התשלומים; מאפשרת לדווח ממשק תשלומים לכל הגופים המוסדיים באמצעות קובץ דיווח משותף אחד; מאפשרת צירוף בתהליך דיגיטלי מלא למגדל או ליצרנים אחרים, כאשר לאחר הצירוף מתקבל עדכון סטטוס על ידי המערכת; המערכת מציעה קיט קליטה דיגיטלי; התאמת אפשרות לתפעול באופן עצמאי במשרד הסוכן. כמו כן, ניתן לקבל מהמערכת שירותים דיגיטליים נוספים (בתוספת תשלום מסובסד), בהם טופס 101 דיגיטלי, חוזה עבודה דיגיטלי, חתימה דיגיטלית על טפסי עזר ותיקון 16 – בדיקת אובדן כושר עבודה.

עוד נמסר מהחברה, כי המערכת החדשה הצטרפה לפורטל המעסיקים של מגדל. שתי המערכות יחד יסייעו לסוכנים לקבל את כל המידע הפנסיוני עבור המעסיקים שבטיפולם ולבצע מגוון פעולות דיגיטליות בלחיצת כפתור בלבד. ניתן להיכנס למערכת מאזור "מעסיקים ועסקים" באתר מגדל, באמצעות לחיצה על כפתור "מגדל 360" ומעבר למערכת.
ליאור רביב, משנה למנכ"ל מגדל ומנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה: "מגדל שמה לעצמה למטרה למצוא בכל עת פתרונות, אשר יקלו על עבודת הסוכנים, יסייעו בהגברת היעילות התפעולית במשרדיהם ויאפשרו להם לתת שירות יעיל, מתקדם ואיכותי למעסיקים ולכלל עובדיהם. מערכת 'מגדל 360' החדשה מהווה מעטפת תפעולית ושירותית רחבה, מבוססת כלים דיגיטליים אשר אנו בטוחים שתהווה פתרון יעיל ומתקדם עבור הסוכנים. נמשיך להציע מוצרים ושירותים לשיפור תהליכי העבודה".