מגדל משיקה פיתוח המאפשר שידור מסמכים בלחיצת כפתור

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מגדל חברה לביטוח השיקה הבוקר פיתוח חדש המאפשר לכל הסוכנים שעובדים עם מערכת SMS לשדר לחברה את כל סוגי התהליכים – בלחיצת כפתור. שידור התהליכים מתאפשר בכל מוצרי חא"ט, פיננסים ובריאות, ובכל סוגי התהליכים: הפקות, שינויים ופדיונות.

הפיתוח הוא פרי שיתוף פעולה מוצלח בין מגדל לחברת "SMS", הצפוי להקל באופן ניכר על סוכנים שעובדים עם תוכנת SMS ולחסוך את ההמתנה למפתוח התהליכים וביצועם. התהליכים ייפתחו אוטומטית במערכות התפעוליות ויטופלו באופן ממוכן ואף תינתן להם קדימות בביצוע, בדומה לקיים היום בשידורים ממערכת "פורמאלי".

ליאור רביב. צילום: באדיבות מגדל

על מנת לסייע לסוכנים ולעודד אותם לעבור לשידורים בדיגיטל, הודיעה החברה על בונוס במסגרת "מבצע אתונה" המתקיים בימים אלו, שיינתן בגין כל הצעה שתשודר בדיגיטל.

לדברי ליאור רביב, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה בחברה, "שיתוף הפעולה החדש עם חברת SMS פותח עבור הסוכנים ערוץ פעילות דיגיטלי, בנוסף לערוץ הקיים עם מערכת פורמלי. לסוכנים שיבחרו לאמץ את התהליך החדש תינתן קדימות בטיפול בבקשות, ואנו מצידנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לתמוך בסוכנים ובתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית שהם עוברים. שמחנו לגלות שכבר בבוקר הראשון לאחר העליה לאוויר של הפרויקט, ואפילו לפני הפרסום הרשמי, קיבלנו עשרות בקשות דיגיטליות מתוך המערכת ואנו משוכנעים שהיקף השימוש בה רק ילך ויגדל, לוחות הזמנים יתקצרו משמעותית, ושביעות הרצון של הסוכנים תגדל".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email