בהתאמה אישית: מגדל משיקה שלושה מסלולים חדשים לביטוח רכב

המסלולים ישווקו על ידי סוכני החברה שיתאימו ללקוחות את המוצר ואת המחיר בהתאם לצרכיהם
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

מגדל חברה לביטוח משיקה בימים אלה שלושה מסלולים לביטוח הרכב במסגרת מודל "מגדל Match" – ביטוח בהתאמה אישית אשר משווק על ידי סוכני החברה בלבד.

המסלול הראשון הינו מסלול מגדל Match אונליין – "ביטוח רכב אונליין בהתאמה אישית", המבוסס על בינה מלאכותית. במסגרת מסלול זה, יוכל הלקוח להתאים לעצמו את הביטוח לפי צרכיו והפרמטרים המותאמים לו אישית. כמו כן, הוא יוכל לבחור גם את סוג הביטוח: מקיף, חובה עם מקיף, וחובה עם צד ג'.

ערוצי התקשרות דיגיטליים | צילום: shutterstock

התהליך החדשני מתבסס על מודל בינה מלאכותית מתקדם הכולל נתוני Big Data של כל הפוליסות שהופקו בחברה מאז שנת 2010 ולכן מאפשר מתן הצעה לביטוח על בסיס שתי שאלות בלבד.

מסלול זה פותח כחלק משאיפת החברה להציע ללקוח הליך דיגיטלי מלא ובכך לשפר את חווית הלקוח. החברה תציע הנחה מיוחדת למבוטחים אשר ירכשו את ביטוח הרכב שלהם אונליין, ובמסגרת התהליך יבחר הלקוח את הסוכן שילווה אותו במשך תקופת הביטוח. בנוסף לתהליך באתר החברה הקימה החברה מאות קישורים ייעודיים לסוכניה, אשר ישווקו את ביטוח הרכב באתר שלהם ובפלטפורמות הדיגיטליות של הסוכנויות.

מוצרים חדשניים

המסלול השני הינו מגדל Match 10,000, "נוסעים מעט משלמים פחות". מבוטחים שנוסעים עד 10,000 ק"מ בשנה יוכלו לבחור במסלול זה ובכך להפחית את עלות הביטוח. בתום השנה, ייבדקו ויאומתו הנתונים אותם מוסר המבוטח עם ההרשמה לשירות בכדי לוודא שעמד בתנאי המסלול וזכאי להנחה.

המסלול השלישי הינו מגדל Match "פרמיה מוזלת עם השתתפות עצמית מוגדלת". מדובר בתעריף חדש ואטרקטיבי במיוחד, הכולל הנחה משמעותית לביטוח מקיף לרכב פרטי ומסחרי עד 3.5 טון, הנחה משמעותית לביטוח חובה וכן השתתפות עצמית מוגדלת של 3,500 שקל במוסך הסדר ועד 5,000 שקל במוסך אחר.

לדברי ליאור רביב, משנה למנכ"ל מגדל ומנהל חטיבת הלקוחות, "שלושת המסלולים החדשים שמציעה מגדל הינם יריית הפתיחה למגוון מוצרים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח שנציע במסגרת מגדל Match, אשר הושק לאחרונה. מדובר במוצרים חדשניים שפותחו על מנת להתאים ללקוח באופן אופטימלי את המוצר והמחיר. השילוב של טכנולוגיות חדשניות עם שירות אישי הניתן על ידי סוכני הביטוח של החברה יאפשר לנו לשפר משמעותית את הצעת הערך ללקוחותינו".

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email