מגדל חברה לביטוח משיקה בימים אלה את "מגדל פיקס". המוצר הביטוחי החדש יאפשר למבוטחים שעברו תאונה לתקן את רכבם בעלות של עד 30 אלף שקל ללא השתתפות עצמית ומבלי לספוג התייקרות במחיר הפוליסה בעת חידושה במגדל. את התיקון יוכלו המבוטחים לבצע במסגרת מוסכי הסדר בפריסה ארצית רחבה, ועד סוף חודש יוני תוענק ההרחבה ללא עלות כספית נוספת לכל מי שירכוש או יחדש ביטוח מקיף של מגדל.
במסגרת השקת המוצר, תעלה החברה בימים הקרובים בקמפיין חוצה פלטפורמות הכולל פרסום בטלוויזיה, רדיו ובדיגיטל בהשקעה כוללת מוערכת של למעלה מ-3.5 מיליון שקל.

"בשורה צרכנית חשובה"
זוהי הסנונית הראשונה של מהלך פרסומי רחב היקף אותו תקדם החברה בחודשים הקרובים. במסגרת הקמפיין נבחר השחקן גורי אלפי לשמש כפרזנטור הקבוע של החברה, לפחות למשך שנתיים. בקרוב צפויה החברה לעלות עם קמפיינים לקידום מוצריה בתחומי הבריאות, משכנתה וקידום אפליקציית החברה.
"אנו נרגשים לעלות בקמפיין ראשון וחוצה פלטפורמות בכיכובו של גורי אלפי, שנבחר לאחרונה לשמש כפרזנטור הקבוע של החברה ויוביל שפה פרסומית חדשה המדברת ללקוח בגובה העיניים ובהומור", אומר תומר רובינשטיין, מנהל תחום שיווק, דיגיטל וחדשנות במגדל ביטוח. "הקמפיין שם דגש על הבידול והייחוד של המוצר החדש המאפשר, לראשונה בענף, תיקון רכב לאחר תאונה ללא השתתפות עצמית וללא תוספת בפרמיה החודשית בעת חידוש – בשורה צרכנית חשובה שמחזקת את הערך שלנו עבור הלקוח, אשר תינתן ללא עלות כספית בתקופת ההשקה של המוצר".