מדריך: תוכנות משרדיות שכדאי שתכירו

בשבוע שעבר נערכה השתלמות בתי תוכנה לסוכנות וסוכני הביטוח, מספר שתיים מתוך סדרת הדרכות. סו"ב עמוס גואטה: "התוכנות יסייעו לעבודה המשרדית השוטפת של הסוכנים"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

במסגרת שיתוף הפעולה של הוועדה הטכנולוגית בלשכה והמכללה לפיננסים וביטוח התקיימה השבוע ההשתלמות השנייה בסדרה שנועדה להציג בפני ציבור סוכני הביטוח את מגוון היישומים והתוכנות הקיימות בשוק עבור משרד הסוכן.

יו"ר הוועדה סו"ב עמוס גואטה מסר שמתוכננות השתלמויות נוספות בסדרה זאת כדי לכסות את מרבית בתי התוכנה. לדבריו, כמו בפעם הקודמת, גם הפעם ההשתלמות זכתה לאלפי צפיות בשידור החי וגם בווידאו שנמצא בדף הפייסבוק של המכללה. הוא מבהיר, שאין בהצגת בתי התוכנה משום המלצה על תוכנה זאת או אחרת והמטרה לאפשר לחברי הלשכה להתרשם מקרוב מהמוצרים.

זום ועדת טכנולוגיה

את ההשתלמות הנחו יחד סו"ב גואטה וסגנו סו"ב מוטי הרשקו.

אלון אלבז מבית התוכנה אלוני סיפר על החידושים האחרונים בחברה – מרכזיה בענן לבחירת הלקוח, כרגע בין 2 חברות עיקריות 015 + voicenter ובקרוב תתווסף חברת מרכזיה נוספת. המרכזיה מאפשרת שמירה אוטומטית בכרטיס לקוח, הקלטות שיחה גם מהניידים, זיהוי מתקשר והפקת חלון + חייגן ללא צורך ברכישת ציוד נוסף לבעלי טלפון IP. עוד מציעה החברה – מערכת נוכחות עובדים (הדפסת כרטיס); הנהלת חשבונות מלאה ותוכנת מס הכנסה; הזמנת גיבוי לכל החומר ועוד.

שיפור השירות

אריק אלמגור מבית התוכנה אלמגור סיפר על מערכת EasyFLOW  Almagor בניית תהליך מכל טופס תוך דקות ואזור אישי עם עדכון תיק פנסיוני וביטוחי דינמי; על מערכת אלמגור ריטיירנט לייעוץ פנסיוני. הוא ציין כי הקמת תהליך העבודה יכול להתבצע על ידי המשתמש במערכת ללא צורך בשעות מתכנת, בניגוד למערכות קיימות היום בשוק.

המערכת מאובטחת באמצעות שירות OTP – זיהוי בשני שלבים של הלקוח, כך שאם מדובר בלקוח קיים נתוני הלקוח ימולאו אוטומטית על ידי המערכת. הגישה ניתנת רק באמצעות סיסמה שנשלחת  לטלפון האישי של הלקוח.

לדבריו, פיתוח המערכת יאפשר לכל סוכנות קטנה לתת שירות כמו מנהלי ההסדרים הגדולים או הגופים המוסדיים בעלות חודשית נמוכה מאוד ללא צורך בפיתוח מערכות יקרות ומסורבלות.

אודי לקסר מפוליוויז ציין כי פוליוויז הינה מערכת המיועדת לחברות, סוכנים, מוקדי מכירות ומתאמי פגישות בעולם הביטוח. המערכת אוספת ומנתחת את כל תיק הביטוח של הלקוח מכלל חברות הביטוח ועל ידי כך עוזרת בזיהוי והבנה של הלקוחות ובבחירת המוצר וההצעה הרלוונטיים ביותר ללקוח. תהליך המכירה הופך ממוקד בלקוח ובצרכיו ולא במוצר, וכתוצאה מכך חלה עליה בשביעות הרצון של הלקוחות, באחוזי סגירה של אנשי המכירות וירידה בעלויות רכישת הלקוח והנטישה.

סו"ב גואטה הודה לכל מי שטרח על הפקת ההשתלמות במסגרת המכללה: "לחוה פרידמן יו"ר המכללה; דבי מורנו מנהלת המכללה, שי בלייך מנהל מערכות המידע על הצד הטכני של הזום,  מוטי ארבל מנכ"ל הלשכה, ליאור הורנצ'יק מ"מ וסגן נשיא הלשכה, שמלווה ועוזר רבות לפעילות ועדת הטכנולוגיה".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email