מהפכה דיגיטלית: סוכנים יוכלו לבחור את לקוחותיהם העתידיים

שיתוף הפעולה בין אפליקציית ROBIN לסוכני הביטוח עולה מדרגה - החל מאפריל 2018 סוכני הביטוח יוכלו להצטרף לתוכנית מומחים חדשנית
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ROBIN הופכת אט אט לשחקן משמעותי בשוק הביטוח והפנסיה בישראל ומשיקה פורטל מומחים חדשני, אליו נאגרות באופן רציף אלפי בקשות להתייעצות עם מומחים משתמשי האפליקציה מרחבי הארץ מידי חודש. אך המהפכה האמיתית היא העובדה כי סוכני הביטוח יכולים מעתה "לבחור" על פי פרמטרים שהם מגדירים, מי יהיו הלקוחות שלהם.

לירן זוהר סמנכ"ל הביטוח של ROBIN: "ייחודה של המערכת היא החיבור בין לקוחות שצריכים עזרה – כאן ועכשיו – לבין סוכני ביטוח. לא עוד רשימות קרות או רשימות תפוצה כאלה או אחרות. "המשתמשים מגיעים לאחר שצפו בנתוניהם ובהתראות לגבי מצבם בצורה ברורה, מה שמקצר משמעותית את שיחת המכירה, וסולל את הדרך לפגישה תכליתית כאשר שני הצדדים מודעים ומוכנים למוצרים שיטופלו במסגרתה".

זוהר

איך זה עובד

פורטל המומחים עמו עובדים הסוכנים, נמצא באינטרנט והגישה אליו היא באמצעות מספר רישיון וקוד אימות. המודל עובד בשיטת מנוי חודשי לפורטל, שהוא למעשה מחולל מכירות אישי, במסגרתו מתחדשת מידי חודש יתרת תיקי הלקוחות של המנוי.

סוכן המעוניין להתחיל פעילות מול לקוח, "טוען" תיק לקוח חדש למנוי שלו בזמן הנוח לו. תיקי הלקוחות מגיעים לאחר איסוף נתונים מהמסלקה ומהר הביטוח ולאחר שהמשתמש ביקש להתייעץ עם מומחה. עוד הוסיף זוהר: "בשיחות שקיימנו גילינו שאנו חולקים את אותה תפיסת עולם בכל הקשור לעולם הדיגיטלי המשתנה. ההתמחות של ROBIN היא קשר ישיר למשתמשי קצה B2C , זהו חיבור המייצר ערך לכל השרשרת.

"במסגרת שיתוף הפעולה השיקה רובין חבילת התנסות הכוללת 4 תיקי לקוחות פוטנציאליים שביקשו זה עתה להתייעץ עם מומחה בעלות של 999 שקל + מע"מ. רובין מתחייבת להצלחה מובטחת ותיקי לקוחות בונוס יחולקו למצטיינים".

סוכנים המעוניינים להצטרף כמומחים, מוזמנים להירשם דרך המרקטפרו או לחילופין בלינק ישיר. רובין מקיימת הדרכות שבועיות מרוכזות, בהן מוצגת המערכת ואופן השימוש בה. ההדרכה אורכת כ־40 דקות במשרדי חברת רובין בת"א.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email