מחקר של אליאנץ‘ קובע: הגיבוי של סוכני הביטוח הוא רב ערך

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

מחקר של חברת הביטוח הגרמנית אליאנץ' קובע ששני שליש ממנהלי ציי הרכב של החברות הגדולות בבריטניה סבורים שהגיבוי של סוכני הביטוח בטיפול בתביעותיהם מול חברות הביטוח הוא רב ערך ומבטיח טיפול מהיר בתביעות הפיצוי.

המחקר אשר בוצע על ידי מכון המחקר של אליאנץ' מצא שיותר ממחצית ממנהלי ציי הרכב שנסקרו מאמינים שהיו קורבנות של מעשי הונאה. 59% מהמנהלים סבורים שנפגעו ישירות ממעשה הונאה, בעוד ש-36% גורסים שחברתם הייתה קורבן למעשה הונאה. ואילו רבע ממנהלי ציי הרכב חושדים שהם היו יעד למעשה הונאה.

נוטשים את המשרד: המבטחים מעדיפים השקעה במרכזים לוגיסטיים

מהפך במדיניות ההשקעות של חברות הביטוח ברחבי העולם. המבטחים מעדיפים להשקיע במחסנים ובמרכזים לוגיסטיים על פני ההשקעה בבנייני משרדים שהפכה מסוכנת יותר בתקופת הקורונה. זאת בשל המגמה של מעבר לעבודה מהבית.

מרכז לוגיסטי. הפך להשקעה נדל"נית משתלמת עבור חברות ביטוח. צילום: shutterstock

בחברות הביטוח מבצעים בחינה מחודשת של אסטרטגית ההשקעות של כספי פרמיות ביטוחי החיים. הסגר עקב מגפת הקורונה העביר חברות רבות לעבודה מהבית ולבחינה מחדש של צרכי המשרדים לעבודה שוטפת. מגפת הקורונה הגבירה את הביקוש לשטחי מחסנים ומרכזים לוגיסטיים לרכישות און-ליין במקום הגעה לקניונים.

אולם, מגפת הקורונה מקשה על חברות הביטוח לבצע שינוי באסטרגיית ההשקעות. קשה עתה להתיר חוזי שכירות של משרדים וקניונים כדי להעביר את הכסף להשקעה במחסנים ובמרכזים לוגיסטיים.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email