מיומנו של סוכן ישיר: נפילתן של האימפריות הישירות

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

השנה היא 2099: "ניצחנו – אין יותר חברות ישירות", מכריזה הכותרת. "9 מיליון נפלו במלחמה, ביטוח ישיר ירדה מנכסיה ו-AI איבדו את נקודת ה-G וחזרו אל מעבר לים", כך נכתב בהצהרה לתקשורת שהוצאה על ידי לשכת סוכני הביטוח בישראל.

במשך שנים התנהל קרב עקוב מדם בין החברות הישירות לבין הסוכנים והיום סוף כל סוף אפשר להחזיר את החרב לנדן. כפי שאתם בטח זוכרים, המהפך האמיתי החל באפריל 2014 כשסוכנות קטנה ומטריפה בשם "מעגלים" החלה למזג בין יתרונות סוכן הביטוח למערכת המתוחכמת הזאת שהומצאה ב-1876 על ידי אלכסנדר גרהם בל.

מי היה מאמין שהשימוש במשאב הפרימיטיבי הזה, שהיה לנו מתחת לאף כל הזמן, יהווה את נקודת המפנה במלחמה. בדיעבד, מתברר שהטלפון היה הנשק הסודי היחיד שלהם (הוא ושני כהן) – מזה כל כך פחדנו? לאחר הרמת הכפפה, הלכו סוכני הביטוח בעקבות מעגלים: "נעשה ונצליח", צעקו וזעקו.

כך נוצרה חיה חדשה, שחקן חדש בשוק הביטוח בשם "הסוכן הישיר" – איש מקצוע שבזכות השירות, החדשנות והאמפתיה שלו ללקוח מצליח להגיע אל לבם של כל מי שבאים עמו במגע. חוסר הפחד שלו מהטכנולוגיה ההולכת ומתקדמת גורם לו להבין שאין יתרון אמיתי לחברות הישירות, וניסיונו הרב מאפשר תחרות מחירים אמיתית וטובה עבור כל לקוחותיו, יחד עם הרכבת מוצר מותאם אישית ומדויק לכל אחד מהם.

באמצעות הטלפון גייסנו בעצמנו מעל 200 לקוחות חדשים, רובם מאוכזבי החברות הישירות, תוך שישה חודשים בלבד. איך אנחנו עושים זאת? השימוש במוצר ה"מפחיד" הזה שנקרא "טלפון", הוא התמחות שאותה רכשנו ולמדנו במהלך שנותינו כשכירים בעולם הביטוח. את הידע הזה נשמח לשתף עם כולם. מן הידוע שהמנצחים כותבים את ההיסטוריה. אז במקום לבוא, לראות ולכבוש, פשוט תרימו טלפון ותתחילו לכתוב. בהצלחה במלחמה הבאה.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email