אנחנו מבינים ויודעים שכדי לייצר הצלחה והשגת מטרות, הכרחי להתמקד בעשייה החשובה לנו. כשאנחנו לא ממקדים את הפעילות שלנו למה שחשוב לנו, נמצא עצמינו עושים מה שחשוב לאחרים.

במקרים רבים, אנחנו נכנסים למשרד, או כבר בדרך, בטלפון, מתחילים לטפל במשימות ובבעיות דחופות חשובות ופחות
חשובות, וכך לא פעם מגיעים לסופו של יום עייפים, עם תחושת פספוס ושואלים את עצמנו – איך לא עשיתי היום דבר לקידום ופיתוח העסק שלי? הרי רציתי לעשות, אז איך לא הצלחתי להגיע לזה?

 

כאשר אנחנו מתמקדים בפעולות הדחופות אנחנו למעשה "מכבים שריפות", וכך, העשייה שדורשת השקעה וזמן, זו שתורמת לפיתוח וצמיחה עסקית ואישית, נדחקת ונדחית.

אז איך ניצור התנהלות אחרת? תחילה עלינו לזהות ולהסכים שהתנהלות כזו המונעת מדחיפות של אותו רגע, נובעת במרבית המצבים מההרגלים שלנו, ולהבין שהרגל זה אינו משרת אותנו להשגת המטרות.

הרגל ניתן לשינוי

אפשר לשנות הרגל בכך שניצור לצדו הרגל חדש ונתאמן בו. ככל שנתאמן יותר, ההרגל החדש יוטמע בנו והישן ידעך וייעלם. מה שיעזור לנו בכך הוא כלי טכני שנקרא: בניית סדרי עדיפויות. תכנון שבועי ויומי איך בונים סדר עדיפויות? על ידי תכנון מראש:

הכותבת הינה סוכנת ביטוח ומאמנת עסקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *