מנורה מבטחים משיקה בוט שירות לקוחות בוואטסאפ

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

קבוצת מנורה מבטחים מרחיבה את ערוצי ההתקשרות שלה עם לקוחותיה ומשיקה את 'מני' – בוט שירות לקוחות שיופעל באמצעות פלטפורמת ה-WhatsApp ויהיה זמין ללקוחות 24/7 לצורך ביצוע פעולות במגוון תחומים, כמו דיווח על תאונה, אירועים רפואיים, נסיעות לחו"ל, ועוד.

מהחברה נמסר, כי מני הוא בוט המבוסס על טכנולוגיית ניהול שיחה פנימי וייחודי המשרת את כלל הערוצים הדיגיטליים. למני יכולת ניהול שיחה טבעית המבוססת על יכולות natural language processing) NLP) ויכולות למידת מכונה Machine Learning, כך שהוא לומד ומשתפר כל הזמן על בסיס תהליכי לימוד פנימי בעזרת המשתמשים.

וואטסאפ. שיפור והתייעלות בשירות | צילום: shutterstock

מנורה מבטחים מתמחה בעיקר בניהול עסקי ביטוח ופנסיה. הקבוצה מנהלת נכסים בהיקף של כ-210 מיליארד שקל ועם היקף פרמיות ודמי גמולים שנתיים של כ-18 מיליארד שקל. החברה מציעה מגוון פתרונות בתחומי ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח כללי, קרנות פנסיה חדשות וקופות גמל. בנוסף, היא מחזיקה במלוא הבעלות על קרן הפנסיה הגדולה בישראל, מבטחים החדשה, המנהלת נכסים בהיקף של כ-132 מיליארד שקל ומהווה קבוצת ביטוחי הרכב הגדולה בענף.

 

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email