קבוצת מנורה מבטחים ערכה הדרכות בנושא "רגולציה מעשית ומקצועית". ההדרכות התקיימו בקמפוס הלמידה החדש בבית מנורה מבטחים בנוכחות עשרות סוכנים. במסגרת ההדרכות קיבלו הסוכנים ידע מקצועי רב בתהליכי עבודה תקינים מול הלקוח, בשימת דגש על שיפור יכולתם לבצע תהליך מכירה נכון עבור הלקוח לנוכח הרגולציה הנוכחית.

צילום: יח"צ מנורה
ההדרכה הראשונה דנה בשינויים המרכזיים ובחידושים שחלו במסמך ההנמקה (תיקון יולי 2019). בהדרכה השנייה סופקו לסוכנים כלים להתמודדות עם הוראות החוזר בדגש על מילוי מיטבי של טופס התאמת הצרכים, תוך כדי יישומו על מערכת הפורמלי.
מקבוצת מנורה מבטחים נמסר: "מנורה מבטחים תמשיך לבסס ולהעצים את הידע והמקצועיות של סוכניה בכדי להעניק להם כלים רבים בהתמודדות עם תהליכי הרגולציה הדינמיים. אנו מברכים על ההיענות הרבה מקרב הסוכנים והמשובים החיוביים שאנחנו מקבלים להדרכות אלו".