קבוצת מנורה מבטחים משיקה שירות חדש וייחודי המאפשר לקבל החזר כספי בגין טיפול רפואי באמצעות ערוצי הדיגיטל תוך שני ימי עסקים בלבד.

מהחברה נמסר, כי השירות החדש מתכתב עם ערכי האסטרטגיה השיווקית החדשה שהשיקה – התאמה אישית ויצירת חווית לקוח מצוינת, תחת המיתוג 'בטח שאפשר'.

יהודה בן אסייאג, מנכ"ל מנורה. צילום: יח"צ מנורה

משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנהל אגף מערכות מידע במנורה מבטחים ביטוח, מסר: "השקת התהליך החדש הינה חלק מהאסטרטגיה הדיגיטלית של הקבוצה – לאפשר חווית שירות חדשנית ומתקדמת באמצעות ערוצים דיגיטליים. השירות הדיגיטלי החדש מאפשר ללקוח קבלת מידע פרסונלי רלוונטי במהירות ובקלות ולקבל החזר כספי בגין טיפול רפואי באמצעות הטלפון הנייד או בכל כלי דיגיטלי אחר".

עוד נמסר, כי השירות החדש מאפשר לקבל החזר בגין השירותים המוגדרים כ-'טיפול רפואי': ייעוץ עם רופא מומחה, בדיקות לילד, בדיקות הריון, פיזיותרפיה, בדיקות אבחנתיות, טיפולים אלטרנטיביים וכך לחסוך זמן יקר ולקצר תהליכים. השירות הדיגיטלי החדש זמין גם בשולחן העבודה של סוכני החברה.

התהליך חדשני ופרסונלי ומציג את המידע הרלוונטי המותאם ללקוח כגון, האם קיימת זכאות להחזר, סכום ההחזר המקסימלי בהתאם לפוליסה, גובה ההשתתפות העצמית, ועוד. בסיום התהליך  מתקבל אישור אודות תשלום ההחזר תוך שני ימי עסקים בלבד.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *