מנורה מקיימת הדרכות ב-Zoom עבור הסוכנים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

התפרצות נגיף הקורונה הביאה לכך שהרבה סוכנים מצאו עצמם מחוסרי תעסוקה. לרגל החזרה לשגרה החליטו במחוז דן והדרום במנורה מבטחים ביטוח לחזק את ידם של הסוכנים. זאת באמצעות הענקת כלים להעשרת הידע, כמו למשל קיום הדרכות במגוון תחומים דרך פלטפורמת ה-Zoom וקיום שידורי וידיאו חיים בפלטפורמת הפייסבוק בנושאי ביטוח, פנסיה ופיננסים.

ההדרכה הראשונה, בהשתתפות אורית קרמר, משנה למנכ"ל ומנהלת תחום ביטוח בריאות, עסקה בחשיבות ביטוח הבריאות הפרטי בימים אלה ובה ניתנו דגשים מקצועיים בנוגע לביטוח הבריאות.

זום, וירטואלי
הדרכות לסוכנים בזום. צילום: shutterstock

ההדרכה השנייה הינה הדרכת שימור והיא תעסוק במתן כלים דיגיטליים לשימור לקוחות. היא תועבר על ידי אורית מזרחי, מנהלת מחלקת שימור לקוחות. ההדרכה תתקיים ביום חמישי 21.5,  בשעה 14:00.

ג'ורג' דיק, מנהל מכירות במחוז דן והדרום: "החלטנו להעניק לסוכנים כלים להעשרת הידע, כמו, קיום הדרכות במגוון נושאים באמצעות הZoom. פעולה אשר לה חשיבות גבוהה בעינינו טרם החזרה לשגרה".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email