מנורה מרחיבה את כתב השירות לייעוץ רפואי מקוון

על רקע זכייתה של החברה במקום הראשון בתחום הבריאות בסקר שביעות רצון הסוכנים מציעה מנורה את שירות Smart DR לכלל המבוטחים - הקיימים והחדשים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לנוכח הגידול המשמעותי במכירת כתב השירות לייעוץ רפואי מקוון – Smart DR החליטה מנורה מבטחים ביטוח להרחיב את השירות לכלל המבוטחים הקיימים ולמבוטחים חדשים.

לצד הרחבת השירות למבוטחים קיימים וחדשים, ביצעה החברה בכתב השירות לייעוץ  מגוון שדרוגים, כגון: כיסוי לייעוץ מקוון במגוון של 28 סוגי התמחויות שניתן תוך 48 שעות בלבד ממועד הפנייה; השתתפות עצמית נמוכה לרפואת מומחים; אי השתתפות עצמית ברפואת ילדים/משפחה. הכיסויים ניתנים ללא תקופת אכשרה ומבוטח שרכש את הכיסוי יוכל להשתמש בו באופן מיידי, נמסר מהחברה.

"המבוטחים מבינים שגם ברפואת אונליין ניתן לפתור בעיות רפואיות" | צילום: shutterstock
"צורך גובר"

אורית קרמר, משנה למנכ"ל ומנהלת תחום ביטוחי בריאות במנורה מבטחים: "אנו בחברה מזהים צורך גובר של סוכנים במתן מענה מקיף ללקוחותיהם בשירותים רפואיים מקוונים. נראה כי בטרום עידן הקורונה אנשים העדיפו להיפגש עם רופאים פנים אל פנים. אולם, כיום הם מבינים שגם ברפואת אונליין ניתן לפתור בעיות רפואיות רבות, ביעילות, במקצועיות ותוך חסכון משמעותי בזמן ועלויות".

בנוסף, מציינים במנורה מבטחים ביטוח, כי בימים אלה זכתה החברה במקום הראשון בתחום הבריאות בסקר שביעות הרצון שנערך מטעם לשכת סוכני הביטוח, והיא שוקדת על השקת מוצרים מקוונים נוספים שיתאימו לצורכי המבוטחים.

קבוצת מנורה מבטחים מתמחה בעיקר בניהול עסקי ביטוח ופנסיה. הקבוצה מנהלת נכסים בהיקף של כ-200 מיליארד שקל, עם היקף פרמיות ודמי גמולים שנתיים של כ-24 מיליארד שקל.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email