סוכני ועובדי אורן-מזרח התארחו למשך יומיים במלון לאונרדו פלאזה בירושלים, ונהנו ממגוון הרצאות מקצועיות, ומערב הוקרה לסוכנים ועובדים מצטיינים בבר של מלון ממילא, במעמד נשיא לשכת סוכני הביטוח אריה אברמוביץ.

אברמוביץ בירך את הסוכנים וסקר את פעילויות ואתגרי הלשכה בהרצאה שחתמה את יומו הראשון של הכנס. "אנו לוחצים על הפיקוח לפעול לשיפור השקיפות בעמלות של סוכני הביטוח", אמר.

מנכ"ל אורן-מזרח אורן כהן פתח את הכנס. "הסוכנים הם הכוח המניע של הסוכנות. אתם התוכנית הטקטית – אפשר לעשות הכל ביחד עם סוכני הביטוח", אמר. בהרצאתו הוא נתן לסוכנים כלים להגדיל את המכירות ולשפר את רווחיותם. כהן התייחס גם לפגיעה בעמלת הרכב וקרא לחברות הביטוח להרים את הכפפה ולעשות פיילוט עם מוצר לרכב שלא דורש פגיעה בעמלה. "אם לאחר שנה התיק לא יהיה רווחי – סוכני אורן-מזרח יחזירו את הפגיעה בעמלה" המשנה למנכ"ל ניר עובדיה הציג את הצורך במעבר לתפישת לקוח כוללת ואמר כי על הסוכן לא להסתכל רק על המוצר הנמכר, אלא לראות את הלקוח בשלמותו ולהעניק לו שירות לאורך זמן.

הוא נתן לסוכנים כלים לבחון אם הקשר שלהם עם הלקוח הוא חיובי, ועצות כיצד לשפרו. שי זוהר, סמנכ"ל ביטוח כללי, הציג את מערכת Best advice של הסוכנות, ואת החידושים שיאפשרו לסוכנים להפיק פוליסות באמצעות מערכת השוואת המחירים. עוד הוסיף זוהר על הדרך לגיוס לקוח עסקי חדש ותיאר את שלבי המכירה והתאמת הפתרון ללקוח העסקי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *