מנכ"ל אליפים סוכנות לביטוח: כל שינוי פותח אפשרויות חדשות

אליפים סוכנות לביטוח ערכה ביום חמישי שעבר את הכנס השנתי המסורתי תחת הכותרת: "מתמודדים עם אתגרי הענף" - הערכות הסוכן לשנת 2016
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

בכנס נכחו למעלה מ־500 משתתפים בהם סוכנים, עובדים וכן מנהלים בכירים מחברות הביטוח, בהם: ארי קלמן, אייל לפידות, מוטי רוזן, אורי אומיד, אריה הרמן, מנחם הרפז, אריק יוגב, דני יצחקי, עו"ד מיכאל ישיל, יעקב (צ'יקו) זכריה, עלית כספי, אורן אל־ און, טובי שמלצר, מיכאל קלמן, אלעד שלף, אורית קרמר, גד מילר, יונה סנה וגיורא פלונסקר.

מנכ"ל אליפים, אלכס צ'רנומורדיק, התייחס רבות למעמד הסוכן, לעתידו ולאפשרויות הרבות הניצבות בפניו לאור השינויים שחווה הענף – טכנולוגיה, רגולציה, תחרות. צ'רנומורדיק כיוון אל הפן הרגשי של הסוכנים והמליץ להם לבחון את כל השינויים בזווית של הזדמנות ולא של איום: "כל שינוי מאפשר לסוכן לייצר סיטואציה נוספת שבה הוא פוגש את המבוטח שלו ויכול לחזק את הקשר איתו ולהציע לו מוצרים נוספים".

מנכ"ל אליפים, אלכס צ'רנומורדיק. התייחס למעמד הסוכן
מנכ"ל אליפים, אלכס צ'רנומורדיק. התייחס למעמד הסוכן

בכנס הוקדש פרק נכבד לתחומים צרכניים בהם ביטוחי הבריאות וביטוחי החובה והוצגו השינויים שחלו במוצרים אלו והאפשרויות העומדות בפני סוכני הביטוח לשמור על המבוטחים שלהם ואף להעמיק מכירה. עוד נשאו דברים אריה אברמוביץ, נשיא לשכת סוכני ביטוח שהתייחס להישגי הלשכה בתקופה האחרונה וציין כי אליפים מהווה בית חם לסוכנים, ועו"ד ג'ון גבע שהציג את חוסר הוודאות שהותירו הוראות צירוף לקוח.

דורון הורנפלד – סוכן ביטוח ומנטור קרא לסוכנים לנצל את הידע המקצועי הרב שלהם ולא להעניק אותו ללא תמורה. בכך מצטרף הורנפלד למגמה הולכת ומעמיקה של דרישת תגמול בעבור שירותים שנותן הסוכן.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email