מנכ"ל הכשרה ביטוח: "סוכני הביטוח הם שותפים אסטרטגיים שלנו"

בכנס שערכה החברה בשבוע שעבר הוצגה תוכנית העבודה לשנת 2022 שכוללת את שיפור חווית השירות לסוכנים והגדלת שיתופי הפעולה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

הכשרה חברה לביטוח ערכה את כנס תוכניות עבודה לסיכום שנת 2021 והצגת תוכניות העבודה והאסטרטגיה של החברה לשנת 2022.

הכנס, שעמד בסימן 'מובילים מצוינות – מחויבים להישגים', נערך במתחם החדש גבריאל  בהשתתפות מאות עובדי החברה ומנהליה, חברי ההנהלה בראשות בעלי הכשרה חברה לביטוח, אלי אלעזרא, והמנכ"ל שמעון מירון.

שמעון מירון בכנס ׀ צילום: באדיבות הכשרה

מירון הציג בכנס את חזונו לשנה הבאה כשבראשו האסטרטגיה של החברה לשנים הבאות. כחלק מהאסטרטגיה הרב שנתית הציג מירון מבנה ארגוני חדש למערך האלמנטרי, תוכניות ומוצרים חדשים בעולם ביטוח החיים ותוכניות עתידיות לשאר מחלקות החברה.

מירון: "השנה אנו מציגים את האסטרטגיה לשנים הבאות שכוללת שדרוג מערכות הליבה ועולם תוכן חדש בהגדלת נכסי החברה והכלים הדיגיטליים שאמורים להביא את הסוכן לעתיד הדיגיטלי והטכנולוגי ואת חווית השירות הטובה ביותר עבור לקוחותינו.

שותפים אסטרטגיים

"אני מאמין כי מהלך הארגון מחדש שהסתיים בימים אלו משקף נאמנה את הראיה העסקית של החברה. בעוד אנו מצויים עמוק בתוך תכנון תוכנית העבודה שלנו לשנת 2022, אנחנו מדייקים ומחדדים את עצמנו מתוך מטרה ברורה – להסתער ולהוביל את הענף כולו.

לגבי סוכני הביטוח אמר מירון בכנס: "אנו רואים בסוכני הביטוח שותפים אסטרטגיים ומקור המכירות העיקרי של החברה כך שמטרתנו היא להעניק להם את חווית השירות הטובה ביותר".

עוד עומד במוקד השנה העמקת תחום החדשנות שיפור חווית השירות, וכמובן עמידה ביעדי החברה ובמטרות העסקיות של החברה.

"אנו נמשיך לפתח את תחום הדיגיטל ונציע ללקוחותינו מוצרים ושירות בסטנדרט שאין כמוהו בענף. נרחיב את המוצרים המתקדמים הדיגיטליים וניתן מענה וכלים מתקדמים וחדשניים ללקוחות החברה והן לסוכני החברה".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email