וועדה הפנסיונית אירחה בשבוע שעבר את מנכ"ל המסלקה הפנסיונית עמיר טל וצוות הנהלת המסלקה. טל סקר את פעולות המסלקה בשנה החדשה ואת היערכותה למתן שירותים נוספים בעתיד. סו"ב אבי קנול, חבר הוועדה והאחראי על הקשר עם המסלקה מטעמה, העלה מספר
כשלים אשר חוזרים על עצמם בעבודת הסוכן מול המסלקה, וגם חברי הוועדה שיתפו את הבעיות בהן הם נתקלים מניסיונם האישי. בין היתר התייחסו לזמני המתנה ארוכים, קבלת מידע חלקי וקבלת מידע לא מעודכן.
"בנושא המידע החלקי, מדובר במידע שמגיע מחברות הביטוח בדרך כלל. מנכ"ל המסלקה הבטיח לפעול בנושא מול רשות שוק ההון, כדי שתחייב את החברות לתת מידע אמיתי ומלא", אמר קנול. בנוסף, חברי הוועדה ביקשו להעניק חבילות מוזלות לסוכני הביטוח על הורדת קבצי פרודוקציה. טל הבטיח שהנושא ייבדק באופן חיובי. נושא בעייתי נוסף שעלה בפגישה הוא תלונותיהם של סוכנים שלא מקבלים פירוט על פעילותם מול המסלקה,
וחלקם אף לא מקבלים חשבוניות בגין תשלומים ששילמו לה. "מנכ"ל המסלקה הבטיח שכל סוכן יקבל דו"ח, אפילו חודשי, כדי שיידע בין היתר כמה ניצל מהחבילה וכמה עוד נותר בה", הוסיף קנול.

טל הבטיח להעמיד רפרנט ייעודי לטובת הלשכה שידאג לטיפול בשירות שמקבלים סוכני הביטוח. בנוסף, נדונו מספר הצעות לשיתוף פעולה בין הלשכה למסלקה, אשר יבדקו על ידי הנהלת המסלקה בתקופה הקרובה.