מנכ"ל מגדל במכתב לסוכנים: "הניסיונות לייצר דה לגיטימציה של עבודתכם המקצועית – הם בלתי ראויים"

בעקבות כתבה בדה-מרקר המכפישה את סוכני הביטוח, שלח מנכ"ל מגדל מכתב תמיכה לסוכני החברה: "המשיכו בדרככם המקצועית, מגדל תמשיך לעמוד מאחוריכם"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

דורון ספיר, המנכ"ל החדש של חברת מגדל ביטוח, שלח מכתב תמיכה לסוכני החברה בעקבות כתבה בעיתון דה־מרקר, שפורסמה ביום שני השבוע תחת הכותרת "סוכני הביטוח, מלכי הג'ונגל: דוחפים ביטוח מנהלים גם לעוזרת גננת".

במכתב ששלח ספיר לסוכנים, עליו חתום גם ליאור רביב, המשנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה במגדל, נכתב: "כמוכם, הופתענו הבוקר לקרוא את הכתבה המקוממת בעיתון דה־ מרקר המכפישה את פעילותכם, סוכני הביטוח, כמי שמתנהלים כמלכי הג'ונגל. הניסיונות לייצר דה־לגיטימציה אודות עבודתכם המקצועית וההכללה לפיה סוכני הביטוח הם גוף אחד שפועל להגדיל מכירות מבלי להתחשב בלקוחות – הם בלתי ראויים".

עוד ציינו ספיר ורביב במכתבם כי "מגדל חרטה על דגלה להיות חברת סוכנים ולטפל במבוטחיה באמצעות אלפי סוכני ביטוח מקצועיים ומנוסים הפרוסים מדן ועד אילת. אנחנו פוגשים אתכם מדי יום ורואים מקרוב כיצד אתם מעניקים שירות מלא ללקוחותיכם, כיצד אתם חושבים על טובתם כעל האתגר המקצועי שלכם וכיצד אתם מתאימים עבור לקוחותיכם את הכיסויים הביטוחיים המתאימים להם ביותר".

בסיום מכתבם מדגישים ראשי מגדל את השותפות עם סוכני הביטוח וכותבים: "סוכנים יקרים, אנו מתמודדים עם אתגרים משותפים, ולעינינו מטרה אחת, והיא לדאוג לעתידם הבטוח והאיתן של לקוחותינו. המשיכו בדרככם המקצועית, מגדל תמשיך לעמוד מאחוריכם".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email