מנכ”ל ציריך: תעשיית הביטוח באמצע מהפכה צרכנית

מתחרים חדשים נכנסים לשוק, טכנולוגיה דיגיטלית מעצבת מחדש את הטיפול במשימות הפשוטות וההתפתחות שלה היא בעלת פוטנציאל להביא שירות חדשני
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מנכ”ל חברת הביטוח הגדולה ציריך, מריו גרקו, קבע שתעשיית הביטוח נמצאת באמצע מהפכה צרכנית. כל השחקנים מצוידים היטב כדי להתמודד עם המצב החדש ולהציב את הצרכנים במרכז כדי להצליח.

התפתחות הטכנולוגיה מביאה ליצירת שירותים חדשניים

בעת שהציג את מאזן החברה ל־2017, אמר גרקו כי התעשייה נמצאת בעיצומה של מהפכה המשפיעה על כל היבט של עסקי הביטוח. מתחרים חדשים נכנסים לשוק, טכנולוגיה דיגיטלית מעצבת מחדש את הטיפול במשימות הפשוטות וההתפתחות שלה היא בעלת פוטנציאל להביא שירות חדשני.

מנכ”ל ציריך טען שהשינויים שמתחוללים בתעשיית הביטוח מעניקים לצרכנים את המפתח לעתיד תעשיית הביטוח. הצרכנים יכולים בקלות להשוות מוצרי ביטוח ומבטחים, להיוועץ עם מומחים ולהחליט כיצד הם מתגוננים מפני סיכון. הם גם יכולים לעקוף מתווכים מסורתיים בתחום הביטוח.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email