מנכ"ל שירביט: "מעולם לא השמצנו סוכנים"

למרות שרוב פעילותה של חברת שירביט מתנהלת באמצעות סוכנים, בפרסומת החדשה של החברה היא מפנה את הלקוחות למוקד ישיר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

למעלה מ-80% מהפרמיה שמקבלת חברת שירביט לביטוח מגיעים מסוכני ביטוח. למרות זאת, בפרסומת האחרונה שלה ברדיו ("גם וגם"), כמו גם בקודמותיה, מפנה שירביט את
המאזינים למוקד ישיר של החברה ואין שום הפניה לסוכן ביטוח.

בעקבות הפרסומת המפנה לרכישה ישירה מהחברה, פנה סו"ב ליאור רוזנפלד, יו"ר סניף חיפה בלשכת סוכני ביטוח אל גיל ספיר, מנכ"ל שירביט, וביקש ממנו להוסיף לפרסומת את המשפט "או פנה לסוכן הביטוח שלך" בנוסף לפרסום הטלפון הישיר של מוקד המכירות של החברה. בתגובה מסר ספיר ל"ביטוח ופיננסים" כי "שירביט מפרסמת כבר שנים רבות באמצעי התקשורת השונים את השירותים שלה גם באופן ישיר. מעולם לא השמצנו סוכנים ולא פעלנו נגדם, כפי שעושות חברות ביטוח אחרות שמגדירות עצמן 'חברות של סוכנים'. להיפך, מעל 80% מהפרמיה שלנו
מגיעה אלינו מסוכני הביטוח, ואנחנו גם עובדים בשיתוף פעולה מלא עם לשכת סוכני ביטוח".

גיל ספיר

ל"ביטוח ופיננסים" נודע כי הנושא הועלה במועצת המנהלים של שירביט, שדנה עקרונית בנושא בחיוב אך בקמפיין הנוכחי מנכ"ל שירביט גיל סופר לא יהיה שינוי.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email