מספטמבר 2019 – ניוד בין קופות באמצעות המסלקה

עמיר טל, מנכ"ל המסלקה הפנסיונית, נאם במהלך הכנס הפנסיוני וחשף נתונים חדשים על פעילות המסלקה: "למסלקה מגיעות כ־50 ־140 אלף בקשות פישינג בחודש"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

במסגרת הרצאתו בכנס הפנסיוני על ניוד בין קופות באמצעות המסלקה, חשף עמיר טל, מנכ"ל המסלקה הפנסיונית, נתונים חדשים על פעילות המסלקה ב־2018 .

"למסלקה מגיעות כ־50־140 אלף בקשות פישינג בחודש, כשב־99.9% מהן המידע נאסף ומועבר אליכם", סיפר טל בהרצאתו. "בתחום הפרודוקציה מגישות כ־700 סוכנויות בקשות, מהן כ־650 סוכנויות קטנות ובינוניות. השקענו הרבה אנרגיה יחד עם רשות שוק ההון כדי לוודא שהחומר יגיע אליכם עד ה־15־16 בחודש. המידע שאנחנו מוציאים הוא על כ־1.7 מיליון תעודות זהות בחודש. בנוסף אנחנו מדווחים על כ־3 מיליון מוצרים במסגרת המידע שמועבר אליכם".

עמיר טל | צילום: באדיבות הלשכה

עוד סיפר טל, כי בתחום יפויי הכוח, לאחר שנכנס כחובה מאוגוסט 2018, מקבלת המסלקה מהסוכנים כ־35 אלף בקשות בחודש. "עשינו שינויים בממשק בעקבות קשיים שהתגלו", בישר טל לסוכנים.

טל סיפר עוד כי המסלקה תתחיל בניוד ממוכן בין קופות בספטמבר 2019: "חלק ניכר מהממשק הוא בין הגופים – המעביר והמקבל. כל התהליך ממוכן. אפשר גם לסלוק את הכספים דרכנו. מדובר בחצי מיליארד עד מיליארד שקל שעוברים מדי חודש מגוף לגוף. הפעילות ללא תשלום לגופים המוסדיים וגם לכם הסוכנים, בהגשת בקשות לניוד של מבוטחים. כל התהליך ממוכן, מונע טעויות והחזרת טפסים שלא מולאו נכון. התשובה לבקשת הניוד תגיע מהגוף המוסדי בתוך 3 ימים".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email