מעכשיו גם בוואטסאפ: שירותי PassportCard יהיו זמינים ללקוחות באמצעות מסרונים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לאחר שהשיקו את פלטפורמת הביטוח האוטונומי הראשונה בעולם, PassportCard מקבוצת DavidShield תציע ללקוחותיה שירות מלא, 24/7 ועם מענה אנושי ב-WhatsApp. השירות יינתן גם ללקוחות DavidShield השוהים בחו"ל במסגרת רילוקיישן ומבוטחים בביטוח רפואי ארוך טווח.

באמצעות השירות החדש, מחזיקי כרטיס ביטוח הנסיעות לחו"ל PassportCard, וכרטיס הביטוח הרפואי DavidCard, יוכלו לתקשר עם נציג שירות בצורה פשוטה ונוחה: בפייסבוק, בפלטפורמת Pocket, וכעת גם באמצעות מסרון שיאפשר מענה מהיר בקבלת השירות. בנוסף, תתאפשר טעינת כרטיסי המבוטחים בכסף בקרות מקרי ביטוח.

וואטסאפ. שיפור והתייעלות בשירות | צילום: shutterstock

המהלך מתאפשר הודות לשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם חברת BumpYard שפיתחה כלי המאפשר התממשקות פלטפורמות תקשורת מרובות (לדוגמת פייסבוק, מסנג'ר, צ'אטים וכדומה) לערוץ אחד המקשר את הלקוח עם מוקד השירות.

PassportCard הינה החברה הראשונה לקחת חלק בפיילוט החלוצי והראשון מסוגו בישראל באמצעות ההתממשקות ליישומון WhatsApp. כך יוכלו  נציגי השירות של  PassportCard  ו-DavidShield לטפל במקביל בפניות מרובות של לקוחות בזמן הקצר ביותר ובמספר הערוצים הגדול ביותר, דבר שלא קיים היום באף חברה בישראל המחזיקה מוקד שירות לקוחות 24/7.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email