מעל 800 סוכנים השתתפו במהדורת חדשות דיגיטלית של מנורה מבטחים

המהדורה עסקה בנושאי ביטוח ופנסיה, ולצד ראיון עם מנכ"ל החברה שודר במהדורה גם פאנל עם בכירי מנורה מבטחים, נחשפו מוצרים חדשים והוצגה התחזית העסקית לשנה הקרובה
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

למעלה מ-800 סוכני מנורה מבטחים השתתפו במהדורת חדשות דיגיטלית שהתקיימה ביום שלישי השבוע בשידור חי. המהדורה עסקה בנושאי ביטוח ופנסיה והמשתתפים בה נהנו מפאנל של  מנהלים בכירים בחברה, ומהנחייתו של הקומיקאי גורי אלפי

יהודה בן אסייאג, מנכ"ל מנורה | צילום: יח"צ מנורה

את המהדורה הדיגיטלית פתח יהודה בן אסאייג, מנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח, בראיון אחד על אחד עם גורי אלפי והודה לסוכנים על פעילותם השוטפת בתקופת הקורונה המאתגרת. בנוסף, סקר בן אסאייג את הסוגיות והאתגרים אשר יעמדו הן בפני החברה והן בפני הסוכנים בעתיד הקרוב, לנוכח השינויים שקורים בעולם.

מוצרים חדשים

במסגרת המהדורה נחשפו הסוכנים למוצרים החדשים שהשיקה החברה והם לקחו חלק פעיל בפאנל בשידור חי, שעסק בנושאים: חידושים ושירותים בתחומי הפנסיה, בתחומי ביטוחי החיים ובתחומי ביטוחי הבריאות. המשתתפים בפאנל: אורית קרמר, משנה למנכ"ל ומנהלת תחום ביטוח בריאות; איתי יעקב, משנה למנכ"ל ומנהל אגף מוצרים ופיתוח; ויואב הורוביץ, משנה למנכ"ל ומנהל אגף ביטוח חיים.

בנוסף, יוסי סודרי, סמנכ"ל ומנהל תחום ביטוח פרט ועסקי מחוזות במנורה מבטחים, הציג בפינת דעה את מגוון היתרונות של ביטוח הרכב החדש Miley. 

עמוס רוקח, משנה למנכ"ל ומנהל אגף מכירות סוכנים, הציג בפני הסוכנים את התחזית לשנה הקרובה, תוך ציון חשיבותם העצומה לקבוצת מנורה מבטחים.

בתום המהדורה נערכה הגרלה נושאת פרסים יקרי ערך.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email