הפניקס מאפשרת אינטראקציה דיגיטלית מלאה עם הפונה, המאפשרת שליחה וקבלת מסמכים וקבלת מיידעים אישיים באמצעות אפליקציית המסרונים הפופולרית וואטסאפ. מדובר בתוספת לשירות הערוצים הדיגיטליים של החברה – ערוץ אישי ישיר ושירות מלא וכל זאת תוך אפשרות שליחה וקבלה של מסמכים וקבצים.
עתה, יכולים לקוחות החברה ליצור תקשורת דרך מגוון הערוצים הדיגיטליים השונים: צ'אט עם נציג שירות, SMS, מייל, מוקד טלפוני, שירות דרך הפייסבוק ושירות וואטסאפ. השירות שניתן בערוצים הדיגיטליים של הפניקס הינו שירות מלא הכולל קבלת פרטים והצטרפות לפוליסות ותביעות, קבלת דו"ח מצב חשבון ועוד. שירות הלקוחות בערוץ הוואטסאפ יפעל בהתאם לשעות פעילות המוקד הטלפוני.

גמישות זו מאפשרת ללקוחות יעילות ונוחות בבחירת ערוץ התקשורת המועדף עליהם, על מנת לקבל שירות מלא בכל תחומי הביטוח: ביטוח חיים, פנסיה, ביטוח בריאות, ביטוח שיניים, ביטוח רכב, ביטוח נסיעות לחו"ל וביטוח משכנתא.
גלית שרון, מנהלת מטה שירות הלקוחות של חברת הפניקס על השירות החדש: "כחלק מהחדשנות בתחום השירות לקוחות, הבנו שהישראלים מחפשים את הכלים הנוחים ביותר לבצע את כל הפעילויות הנדרשות על מנת לייעל את הזמן והמשאבים. השירות החדש יקל על מבוטחים רבים לקבל מענה מלא ויעיל באמצעות הטלפון הנייד, מכל מקום".