בעידן הירידה ברווחיות והרגולציה: השינוי בהתנהלות הסוכן בכנס לימודי של מחוז תל אביב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

האולם הגדול במכללה לפיננסים וביטוח התקשה להכיל את הסוכנים הרבים ממחוז תל אביב שבאו ללמוד על שינוי התפישה בהתנהלות הסוכן בעידן הירידה ברווחיות והרגולציה – לגבות שכר טרחה מהלקוחות על שירותים עם ערך מוסף.

את הנוכחים ואת נוגה עקל, יו“ר מחוז תל אביב והמרכז שארגנה את הכנס, כיבדו גם יושבי ראש רחוקים כמו מיכה אדוני (מחוז צפון), ליאור רוזנפלד (סניף חיפה), שאף נשא דברים בפני העמיתים מהמרכז; יפת בקשי (מחוז הדרום) ואודי הוד (מחוז השפלה).

אורי עיני (מימין), עמוס גואטה, נוגה עקל וחיים אורגל
אורי עיני (מימין), עמוס גואטה, נוגה עקל וחיים אורגל

לדברי עקל, משום שמדובר בכנס לימודי הוא חולק לשלוש הרצאות ארוכות. רון קשת, מנהל מרכז הפרישה בלשכה, הרצה בצורה מרתקת כדרכו על כיצד להפוך ”נאמן ללקוח ולהישאר בחיים“.

סוכן הביטוח הוותיק דורון הורנפלד דיבר על התהליך הפסיכולוגי לשינוי החשיבה וניהול השינוי אצל הסוכן ונתן לסוכנים כלים מעשיים שיסייעו בידם להתאים עצמם לירידה ברווחיות באמצעות גביית שכר טרחה מהמבוטח, מבלי לוותר על העמלות.

עו“ד עדי בן אברהם, היועץ המשפטי של הלשכה הרצה על השינוי באחריות הסוכן בעיני בית המשפט. ”מכולם יחד למדנו שני משפטים מרכזיים שחייבים להיכנס לשגרת היום של סוכני וסוכנות הביטוח“, סיכמה עקל. ”‘שלם לי‘, זה לא צמד מילים גס. ’אתם לא מחליטים עליי, רק אני מחליט/ה עליי‘, זו חובת המציאות“.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email