מריחים את סוף מגפת הקורונה?

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים בפודקאסט אופטימי במיוחד – אפשר לברך על המוגמר בזכות החיסונים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ביום חמישי האחרון עלה לאוויר פרק נוסף בפודקאסט הכלכלי של הראל, "אבלמה?", פרק שעוסק בהשקעות פוסט קורונה – לאור האופטימיות ששוררת בשוק המניות, האם כדאי לעשות דווקא עכשיו שינויים בתיק ההשקעות שלכם? זאת על רקע הנתונים האופטימיים שפורסמו בשבוע שעבר במדדי האינפלציה והצמיחה ברבעון השלישי. האם זה מראה שהקורונה עושה הפסקה? מה שבטוח זה שכשאין סגר, הכלכלה חוזרת לעבוד ובעוצמה.

בפרק התארח האנליסט אורי הרשקוביץ', מומחה בתחום מדעי החיים, שהסביר לעפר קליין, ראש אגף כלכלה ומחקר בהראל, ולרד אורבך סולן להקת רד בנד, מדוע החיסון לא יגיע מישראל ואיך ישפיע השינוע המורכב של החיסונים על סיומו של משבר הקורונה.

קליין ואורבך | צילום: יח"צ הראל

לדברי הרשקוביץ, הנתונים של החברות מעודדים מאוד שכן הניסויים בוצעו על עשרות אלפי אנשים שהם בהחלט סדרי גודל מהותיים ולכן אפשר לברך על המוגמר. הרשקוביץ הוסיף כי ההערכות הן שעד סוף השנה יתחילו לחסן בארה"ב ובמהלך 2021 יהיו כבר כמיליארד מחוסנים בעולם.  הרשקוביץ חידד ואמר כי אין הבדלים מהותיים בין החיסונים למעט האפסון והשימור שלהם, החיסון של פייזר מצריך שינוע ושימור במינוס 80 מעלות צלזיוס בעוד שבחיסון של מודרנה הטמפרטורה היא מינוס 5 מעלות. לכן , פייזר צריכים להקים תשתית מיוחדת לשינוע ואיפסון של החיסונים מה שיכול להשפיע על נתח השוק שתצבור.

"עתיד מזהיר?"

קליין ואורבך התעניינו בשאלה האם החיסון יגיע מישראל, והרשקוביץ הוסיף כי אכן יש מאמץ ישראלי אך השלבים הם מאוד מוקדמים. עוד הוסיף הורביץ, כי לאור הניסיון המועט שלנו בתחום החיסונים הוא לא צופה עתיד מזהיר לחיסון הישראלי.

בפודקאסט עלו שאלות נוספות לגבי השקעות בימי פוסט קורנה ומי הסקטורים שייהנו מצמיחה מחודשת של הכלכלה העולמית.

הראל השיקה בספטמבר האחרון פודקאסט מאקרו כלכלי שבועי : "אבלמה?" את הפודקאסט מגישים קליין ואורבך. הפודקאסט "אבלמה?" עולה אחת לשבוע בימי חמישי ועוסק בין היתר בנושאי מאקרו כלכלה אקטואליים וזאת מתוך מטרה להעביר אותם בצורה קלילה ונעימה, תוך הענקת ערך מוסף למאזינים ולקהל הלקוחות של החברה ובכלל.

פתיחת ערוץ התוכן מהווה מהלך המשך לערוץ הטלגרם שפתחה הקבוצה מוקדם יותר השנה ולו כבר אלפי עוקבים. בקבוצה טוענים שהיא תמשיך לפתח עוד פלטפורמות תוכן עבור הלקוחות בכדי להנגיש עבורם את המידע ולייצר קשר חזק יותר עם קהל הלקוחות.         

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email