משה שמיר סמנכ"ל השיווק של פספורטקארד נבחר לאיש השיווק של חודש יולי

שמיר הוביל מהלך שיווקי שהביא לשינוי במאזן הכוחות בשוק ביטוחי הנסיעות לחו"ל • אנשי החברה הצליחו להעניק ללקוחות תחושת ביטחון
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה במשה שמיר, סמנכ"ל השיווק של סוכנות הביטוח פספורטקארד ישראל, לאיש השיווק של חודש יולי 2017, בזכות המהלך השיווקי של החברה ששינה את מאזן הכוחות בשוק ביטוח הנסיעות לחו"ל והפך את החברה לשנייה בגודלה בשוק.

שוק ביטוחי הנסיעות בשנת 2015 מוערך בכ־ 130 מיליון דולר, כשהוא שוק ותיק ומסורתי המאופיין בהרגלים קבועים ובריכוזיות. עם זאת, בשנים האחרונות החל להשתנות השיח, כשחלק מהמתחרים זיהו את התחום כפוטנציאל לשימור לקוחות וחשיפה ללקוחות חדשים.

אנשי פספורטקארד, המציעים רכישת פוליסת ביטוח לנסיעות לחו"ל שתשולם במקום במקרה הצורך, בכרטיס הנאסף בנתב"ג ושהכיסוי הביטוחי ישולם באמצעותו, ביקשו להעלות את החשיפה למותג תוך הצגת הצעת הערך שהמותג מעניק לצרכנים, וכן להגדיל את נתח השוק תוך העצמת מקומם של סוכני הביטוח כגורם מקצועי חיוני מול הלקוח. בשוק בו מרבית המתחרים מדברים בשפה ובמסרים דומים, הצליחו אנשי החברה, ושמיר בראשם, לגרום ללקוחות להתחבר לסיפור שלהם, תוך כדי שהם מעניקים ללקוח את הביטחון, את תחושת השליטה שיש מי שדואג להם ואת הידיעה שהם מכוסים.


שמיר. הוביל מהלך שיווקי

עוד לפני עליית הקמפיין, פעלה החברה ליצירת תדמית אוהדת בפני שני לקוחותיה המרכזיים – צרכני הביטוחים וסוכני הביטוח שעובדים עם החברה. החברה יצרה פעילות ברשתות החברתיות בה הוצגו סיפורים אנושיים ומרגשים של לקוחות, שהובילו להזדהות של גולשים ולחשיפת סיפורים רבים. במקביל, קיימה החברה כנס ל-700 הסוכנים של החברה. החברה השיקה קמפיין מקיף, שכלל שלטי חוצות בפריסה ארצית עם מסרים משלימים ופעילות בדיגיטל, וייצרה העדפה למותג בקרב הלקוחות, שכזכור לא היו בעלי ההעדפות בתחום.

שיקולי ועדת השיווק: "איגוד השיווק הישראלי מציין לשבח את הפעילות של משה שמיר ואנשי החברה, שהצליחו לייצר בידול בשוק מסורתי ומרוכז. החברה הצליחה לפרוץ את חסמי השוק ובמספר צעדים שיווקיים יצרה יתרון על פני המתחרות וגדלה להיות השחקן השני בגודלו בשוק".

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email