משולחנו של מנהל סוכנות ליסוב

השבוע אני מבקש לשתף אתכם בתחושה הטובה ובזכות שנפלה בחלקי, לסייע למבוטחי הסוכנות, שהינם חברי הלשכה שלנו. תחושת חוסר האונים שבמצב הסיעודי, היא תחושה קשה מאוד לחולה הסיעודי ואף לבני משפחות הנדרשים לסעוד אותו ולסייע לו.

מעבר לקושי הנפשי, מדובר בחסרון כיס ולכן ישנה חשיבות רבה בעריכת ביטוח סיעודי המתאים לצרכים של המבוטח, אשר תתמוך בו חלילה עם קרות מקרה הביטוח.

לפני מספר ימים קיבלתי לידי מסמכי תביעה סיעודית עבור אשתו של חבר לשכה הזקוקה לאישור דחוף של תביעת הסיעוד, עקב שחרורה השבוע מהמוסד בו שהתה וטופלה. עצם השחרור של האישה, הובילה לצורך מהיר של התארגנות וקידום התביעה על מנת לדאוג לתמיכה כספית עבור משפחתה.

אריאל ארז | צילום: אייל גליה

לאחר שערכתי את המסמכים לקיט תביעה מסודר ומאורגן, עם כל המסמכים הרפואיים התומכים במצב הסיעודי של המבוטחת, הגשתי באופן אישי את התביעה למחלקת תביעות הסיעוד בכלל חברה לביטוח ופיננסים.

אני מבקש להדגיש כי לאורך כל הדרך, מרגע מסירת התביעה, הבהרתי כי מדובר במקרה דחוף המצריך בהילות בבירור ויישוב התביעה, וזכיתי לשירות מקצועי, אדיב ומהיר מצד מיישבת התביעות.

מספר ימים לאחר הגשת התביעה, גם התקבלה התשובה כי התביעה טופלה ואושרה לתשלום. על כך, אני מבקש להודות למחלקת התביעות ולהנהלתה על כך שגילו הבנה למצב המיוחד, ונרתמו לסייע לי, באופן אישי, להסדרת התביעה במהירות ולשביעות רצון משפחתה של המבוטחת.

אנו בסוכנות ליסוב, פועלים באופן אישי לסייע לכל סוכן ביטוח הנקלע לצרה, בין אם חלילה הוא ו/או בן משפחתו המבוטחים בפוליסה נכנסו למצב סיעודי, ובין אם הוא נדרש להפעיל את פוליסת האחריות המקצועית שלו.

אזכיר כי לנו בלשכת סוכני ביטוח יש יתרון ייחודי בו רשאי סוכן הביטוח, הנתבע, לבקש התכנסות של ועדה פריטטית יחד עם יועמ"ש הלשכה, עו"ד עדי בן אברהם מצד אחד ונציגי איילון חברה לביטוח (המבטחת) מצד שני במטרה להגיע להבנות כאשר הכיסוי מצוי ב"תחום האפור" ולרוב אנו מגיעים להבנה שמסייעת לסוכן להתמודד מול הטענות כנגדו.

אני אשמח לעמוד לרשותכם במהלך כנס אילת לכל שאלה ועניין.

הכותב הינו מנהל עסקים בסוכנות ליסוב