בית ההשקעות אלטשולר שחם מעדכן כי פתח מרכז שירות חדש לסוכני הביטוח. מדובר בערוץ תקשורת נוסף לסוכנים שעד כה קיבלו שירות במוקד הטלפוני של אלטשולר שחם. המתחם החדש ממקום בקומת הקרקע ברחוב הברזל 21 ברמת החייל בת"א, והוא מאויש בנציגים בכירים ומקצועיים שמטרתם לתת מענה מקיף בכל נושא לסוכני הביטוח.

קבלת הקהל פתוחה בימים א'־ה' בין השעות 8:30 ־ 17:00 , ללא צורך בתיאום מראש. עם זאת, מומלץ לתאם הגעה מראש מול דסק הסוכנים של אלטשולר שחם בחיוג לכוכבית 5664 וזאת על מנת למנוע זמן המתנה. בין השירותים הניתנים במרכז קבלת הקהל ניתן למצוא עזרה בתקינות טפסים, בירורים בנושא עמלות, פתיחת חוזה חדש, הלוואות ומשיכות, תמיכה בסוגיות רגולטוריות וכדומה. נציגי קבלתהקבל שיקבלו את פניית הסוכן ידאגו לעמוד עמו בקשר עד לסיום הטיפול לשביעות רצון הפונה. קבלת הקהל מעניקה שירות גם למעסיקים ולקוחות בשלל נושאי השירות השוטפים.
בסוף שנת 2018 נבחרה אלטשולר שחם על ידי רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון להציע לציבור הרחב קרן פנסיה נבחרת בתנאים מועדפים. מיטל ברנע, סמנכ"לית שירות לקוחות והפצה בבית ההשקעות אלטשולר שחם: "אנחנו עובדים בכל עת על מנת לשפר את איכות השירות הניתן לסוכני הביטוח ולקהל לקוחותינו. המהלך הנוכחי מצטרף לשורה של מהלכים להשבחת השירות שביצענו בשנתיים האחרונות ביניהם הנגשת האתר, הגדלת הזמינות, קיצור זמני ההמתנה, שיפור מערך הדסק, פתיחת ערוץ תקשורת חדש בפייסבוק וכדומה. את הניצנים הראשונים של התהליך שאנחנו מבצעים כבר ניתן לראות במדד השירות לשנת 2018 בו הצגנו שיפור משמעותי באיכות השירות. נמשיך לעבוד על מנת שהמגמה תימשך גם ב־2019 ולשביעות רצונם של הסוכנים".