נערכים לגל השני

חברי וחברות הלשכה בשורת המלצות וטיפים פרקטיים לסוכנים ולמבוטחים להתמודדות עם הגל השני של הקורונה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לא לגעת בביטוחי אובדן כושר עבודה

סו"ב אורי בר-מעוז, בעל סוכנות הביטוח ביתא
  • לא לבטל ביטוחי אחריות מקצועית בשום מחיר. גדיעת הרצף פירושה שלא יהיה כיסוי לתביעות בגין העבר.
  • לא לגעת בביטוחי אובדן כושר עבודה כי הם היחידים שישלמו לכם כסף בתקופה זו (כמובן עקב תאונה/מחלה, אחרי תקופת ההמתנה וממוצע הכנסות שנה אחורה מיום הפגיעה).

יש דברים שאסור לחסוך בהם

סו"ב טל למפרט, בעל סוכנות ביטוח

משפט שנאמר פעם מלווה אותי תמיד: "אני לא כל כך עשיר בכדי להרשות לעצמי לקנות דברים זולים". ככה זה גם בביטוח.

לאחרונה מגיעים אלי יותר ויותר לקוחות במטרה למצוא לעצמם אלטרנטיבות זולות בביטוח, ובכך להוזיל את גובה התשלומים החודשיים שלהם. זאת אכן מחשבה מבורכת, אבל, יש לעשות זאת בצורה בה הכיסוי הביטוחי והאישי שלהם לא ייפגע ולפי צרכי הלקוח.

גם אם המצב הכלכלי קשה ודוחק, חשוב מאוד לזכור שאסור לבטל ישר ביטוחים, ישנם ביטוחים שהעלות החודשית שלהם מאוד קטנה וכאשר אנו זקוקים להם, הם ממש מצילי חיים.

אז איך לעשות זאת נכון:

  1. שבו עם סוכן הביטוח שלכם, עשו תעדוף של הביטוחים, ורק אז עשו את השינויים הרלוונטיים.
  2. חשוב מאוד לשים לב לוותק בחלק מהביטוחים הקיימים, לפעמים הוותק חשוב ורצוי לשמור עליו.
  3. זכרו שלעיתים חברות הביטוח יכולות להציע לכם "הנחות שימור", את אותן ההנחות וההתאמות רק סוכן ביטוח מקצועי ידע להשיג עבורכם.
סו"ב למפרט | באדיבות המצולם

שמרו על המבוטחים

סו"ב מיכל שילה, בעלת סוכנות ביטוח, חברת הוועדה הפנסיונית

בימים טרופים אלו, כאשר בעיות קיומיות מטרידות את כלל המבוטחים, צריך ללוות ולהיות לצידם בכל נושא, והכי חשוב להעביר להם את המסר שלא חשוב מי משלם, חייבים לשמור על הכיסויים הביטוחיים ולהציע פתרונות.

לטובת הסוכנים – להמשיך לעשות את מה שאנחנו יודעים הכי טוב, טיפול ועזרה למבוטחים ושמירת זכויותיהם.

השתמשו במדיה הדיגיטלית

סו"ב מירב ג'והן, בעלת סוכנות ביטוח, חברת הוועדה הבינדורית והוועדה למעמד האישה

1. ללמוד ולהשביח את הידע המקצועי מזוויות שונות, ולבחור את נישת ההתמחות.

2. שימוש במדיה התקשורתית והדיגיטלית – קיום וובינרים והרצאות זום שמטרתם לא מכירה, אלא העלאת מודעות ונתינת ערך לצופה, הדבר ימתג ויבדל אתכם מהאחרים בצורה חד משמעית.

סדרת הרצאות כאלה משנות ממצב מכירתי למצב של מתן ערך וזה ייתן לצופה הרגשת ביטחון ותחושת קניה נכונה וטובה יותר לאורך זמן מאשר מכירה ישירה.

מירב ג'והן | צילום: באדיבות המצולמת

בצעו שינויים נדרשים בעסק

סו"ב מעיין ישראל, בעלת סוכנות ביטוח

בעסק שלי ביצעתי מספר שינויים מהותיים:

1. במקום פגישה פרונטלית עם לקוחות חדשים – ניתוח תיק טלפוני ללקוח: הר ביטוח ומסלקה בעלות מופחתת (חצי מהמחיר הרגיל), כי אנשים צריכים עכשיו יותר מתמיד בדיקה ושינוי.

2. הקטנת כיסויים לחבויות כשלא מתקיימת פעילות במקום לבטל את הפוליסה – השארת כיסוי לרכוש בלבד (שימור לקוח).

3. יחד עם סוכנות אליפים שאני חברה בה יצרנו מוצר אלמנטרי בעלות מופחתת לטובת העסקים – כדי שלא יבטלו.

4. יצירת מעגלי תמיכה מצד חברים ומשפחה לטובת הנעת העסק.

לשמור על כיסויים הכרחיים

סו"ב גבי מלכה, יו"ר סניף באר שבע

בעקבות הגל השני יצרנו קשר עם המבוטחים העצמאים, בעלי העסקים, וביצענו תוכנית אשר תשמור על כיסויים ביטוחים הכרחיים לתקופה זו. קיצצנו את ההפרשות לתוכניות חיסכון עתידיות עד יעבור זעם. התגובה של המבוטחים הייתה מאוד טובה וחיזקה את האמון במשרד. כמו כן, כל העובדים שיצאו לחל"ת – זו הייתה הזדמנות לבדוק בהר הביטוח את התיק הביטוחי שלהם ולעדכן אותו, דבר שהביא הרבה לקוחות חדשים. מעבר לזה בתקופה זו הוכח שאוזן קשבת מאוד חשובה למבוטח וקיבלנו על כך הערכה גדולה מצד הלקוחות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email