ההרשמה לכנס השנתי הוירטואלי של ארגון ה-MDRT נפתחה ב-16 ביוני. האירוע יתקיים בין ה-3-7 באוגוסט.
סו"ב בועז בראל, חבר הנהלת MDRT ישראל (MCC) וחבר הוועדה לביטוח פנסיוני בלשכת סוכני ביטוח מסביר כי הכנס הוירטואלי ישמור על מבנהו המסורתי ויתבסס על שני רבדים:
1. הרצאות הבמה המרכזית (Main Platform) – הרצאות אינסנטיב מעוררות השראה, במסגרתם חולקים בכירי העולם העסקי בכלל ובכירי הענף הביטוח העולמי בפרט את סודות הצלחתם, ניסיון חייהם ואת תפיסת עולמם תוך שימת לב ודגש מיוחד לאתגרים העצומים המציבה בפנינו המציאות החשודה בתקופת הקורונה.

Focus Session, Special Session .2 – אלו הן הרצאות וסדנאות מקצועיות המעניקות ידע מקצועי רב וממוקד החל מתוכניות פנסיוניות, עובר במוצרים פיננסים וכלה במוצרי הגנות. חשוב לומר כי ליבת התכנים המקצועיים הגלובלים דומה מאוד לתכנים הישראליים ובאמצעותם ניתן להרחיב את היריעה המקצועית ולהבין את מגמות השוק הגלובלי הן ברמת המוצר, הן ברמת הרגולציה והן במתודיקות שיווק חדשניות, חלוציות ועדכניות.
כמו כן, מוסיף בראל כי מוטיב מרכזי שיבוא לידי ביטוי בכנס הנו "אימוץ קונספציות שיווקיות ומקצועיות מגוונות כיצד להניע את המעבר הבין שלבי של הלקוח ממצב של לקוח פוטנציאלי (Prospect), למבוטח (Assured) שהנו בעל מוצרים בודדים ובעל רמת נאמנות רופפת, ומשם בסופו של תהליך ללקוח סופי (Client) בו הוא בוחר להפקיד את כל יהבו הפנסיוני, פיננסי והביטוחי אצלך. בשלב זה הקשר עם הלקוח בלתי ניתן לפרימה ורמת הנאמנות אליך היא מוחלטת".
בראל מציין כי "מארג היחסים שנטווה, בהשתתפות השוטפת ורבת השנים בכנסים השנתיים לרבות הכנס הוירטואלי הזה, עם חברי ובכירי הMDRT- העולמי, הוא קשר סימביוזי חשוב ביותר, ומעבר להיבט האישי הוא משמש בסיס שוטף להתייעצויות הדדיות ועדכונים שוטפים בענף".