קבוצת מנורה מבטחים משיקה שירות חדש וייחודי – נציגי ביקור מטעם החברה אשר יסייעו ללקוחות החברה בעת תהליך הקבלה לבית החולים. נציגים מטעם החברה אשר יוצבו בבתי חולים פרטיים במרכז הארץ ויסייעו למבוטחי החברה הן בעת תהליך הקליטה לבית החולים והן בעת הגשת תביעות אמבולטוריות (לדוגמה, התייעצויות או בדיקות אבחנתיות שבוצעו כהכנה לניתוח).
במסגרת הפעילות לקוחות מנורה מבטחים יענו על סקר שביעות רצון קצר, שמטרתו לחתור לשיפור מתמיד בשירות וכן ייהנו משי קטן שיוענק להם בתום התהליך.
