סדנאות להנגשת הלוידס ייערכו בכנס אלמנטר

בסדנאות יוצג התהליך בצורה מקיפה ומפורטת, ויוסברו הפתרון ויתרונותיו ודרכי מימושו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מיזם הנגשת הלוידס לסוכן אשר הושק בתחילת השנה, הצליח להעניק פתרונות לסוכנים רבים אשר התקשו למצוא ביטוח ללקוחותיהם בחברות הביטוח הרגילות. לפוליסות אלה היה נדרש פתרון יצירתי שלא תמיד נמצא בענף המקומי בישראל, והיה צורך לחפשו בשווקים הבינלאומיים. המיזם שהוקם בשיתוף פעולה בין הלשכה לבין עודד צסרקס ואסף חגאי פריי, נועד להנגיש לכל סוכן את האפשרות למצוא פיתרון באמצעות השוק הלונדוני ודומיו, בכלים פשוטים וקלים לתפעול ככול שניתן.

באמצעות המיזם הופקו כבר למעלה ממאה פוליסות. ישנם כבר סוכנים רבים שחוזרים לערוץ חדשני זה ומוצאים את מבוקשם ואת הפתרון ללקוח.

על מנת לצרף סוכנים נוספים למיזם, וכדי לחזק את הקשר עם הסוכנים שכבר הפיקו פוליסות באמצעותו, החליטו הוועדה האלמנטרית בראשות סו"ב אריאל מונין ומנהלי המיזם, צסרקס וחגאי פריי, לקיים סדנאות ייחודיות לסוכנים המשתתפים בכנס אלמנטר. בסדנאות יוצג התהליך בצורה מקיפה ומפורטת, יוסברו הפתרונות ויתרונותיו, דרכי מימושו וכן ינותחו מספר פוליסות ביטוח לעומק. עוד יסוקרו תחומי הפעילויות השונים והמאוד מגוונים שלקחו חלק עד כה.

40% מנגישים את הלוידס לסוכן | צילום: Fotolia

 

"החלטנו לקיים סדנאות ולא הרצאה פרונטלית, על מנת לאפשר לסוכנים להעלות במהלכה גם צרכים ונושאים ספציפיים שעלו בחודשים האחרונים, ולאפשר להבין טוב יותר את החומר עצמו באמצעות מגע אישי", אמר מונין.

צסרקס הוסיף: "במפגש באילת נוכל לדון לעומק על התהליך ולמקד את קהל הסוכנים שירשמו לאילו לקוחות המיזם מתאים. נביא דוגמאות מהשטח ונבקש ממספר סוכנים שיספרו על ניסיונם בעבודה מולנו, מול איילון שמעניקה את הביטוח, ומה כוחם כעת מול הלקוח".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email