סו”ב רחל כבודי: “אנו מתחילים ליהנות מאייטמים אוהדים בעיתונות הכלכלית”

יו"ר מערך יחסי הציבור של הלשכה מספרת מדוע דעת הקהל הכרחית להמשך פעילות הסוכנים, על כוח התגובה המשותף ועל השיח הציבורי המשתנה

אין ספק כי נשיא הלשכה וההנהגה החזקה משלבים ידיים ובשיתוף מלא עם סוכני הביטוח, עושים את המהפך הנדרש והכל־כך חשוב: “תדמית סוכן הביטוח”.

מתוך הבנת הזירה והשינויים בענף הביטוח וביניהם ההתנהגות בעולם הדיגיטלי, אנו מבינים את חשיבות עבודת יחסי הציבור ומיום ליום נהיה לנו בהיר יותר כי דעת הקהל הכרחית להמשך פעילותנו.

כנס אלמנטר הארצי ה־32 של לשכת סוכני ביטוח מלווה בסלוגן “מקצוענות בעולם דיגיטלי” מתוך רצון להתמקצעות, לשילוב הסוכן, להעברת המסר, לעשיה ולשיתוף פעולה מלא בעולם החדש. כל אלה יחד עם הבנה מלאה שביטוח עושים עם סוכן ביטוח מקצועי.

סו"ב כבודי | צילום: באדיבות הלשכה

לשכת סוכני ביטוח פועלת מתוך הבנה שהמציאות מורכבת מדעת הקהל. על כן עובדת הלשכה מול כל אמצעי שיכול לחזק את הצורך ואת ההבנה שבחשיבות סוכן ביטוח הנאמן ללקוח. אנו עובדים מול כל אמצעי התקשורת ומתעקשים, ברב המקרים, שתינתן לנו הזכות להגיב, להעיר, להסביר באופן מקצועי. אנו עושים כל שביכולתנו ולא מוותרים שהדיווחים יהיו מדויקים.

במקרים בהם מסרבים לקבל אותנו, כשנעשה עוול או אם פורסמו חצאי אמיתות, סוכני הביטוח מגיבים בכוח תגובה משותף, בשיתוף פעולה ובערבות הדדית. בנוסף, אנו עובדים מול ארגונים חברתיים ומעל כל במה אפשרית. בעקבות הפעילות המדהימה הזאת אנו מתחילים ליהנות בעת האחרונה מאייטמים אוהדים בעיתונות הכלכלית על סוכני הביטוח. אין ספק שהעשייה המשותפת והמבורכת הזאת היא לא דבר מובן מאליו, מדובר כאן בעיצוב דעת הקהל ושינוי השיח הציבורי כאשר המטרה היא להביא את הציבור לתובנות נכונות.

לכנס אלמנטר זומנו מעל ל־13 שרים וחברי כנסת ובכירי הענף אשר מהווים שגרירים ומתייצבים לצדנו. הם מתוודעים לסוכני הביטוח, מבינים את חשיבות הסוכן ופונים לקבל עצות וחשיבה בנושאים מהותיים. אין ספק שאנחנו משפיעים על המציאות.

הכותבת היא יו"ר מערך יחסי ציבור וקשרי חוץ, סגנית יו"ר ועדת כנסים ואירועים