סוכן אישי: קמפיין חדש ללשכה בכיכובו של דידי הררי

הקמפיין "דבר עם הסוכן שלי" יעלה בשילוט חוצות, סרטון פרסומת ותשדירי רדיו; ראיון עם הפרסומאי אורי ביילין שהפיק את הקמפיין; "זה שיש לך סוכן זו פריבילגיה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

בשבוע הבא יעלה קמפיין פרסומי חדש ומרגש של הלשכה בכיכובו של דידי הררי תחת הסיסמה ״דבר עם הסוכן שלי״. בהפקת הקמפיין השקיעה הלשכה כ־ 400 אלף שקל. לקראת עליית הקמפיין ראיינו את הפרסומאי אורי ביילין, מחברת הפרסום "הביילינים", העומד מאחורי הקמפיין של הלשכה.

מה המסר הפרסומי והקריאטיבי של הקמפיין?
"באופן אישי, למרות האפשרות לעבוד באופן ישיר ודיגיטלי, העדפתי האישית ברגע האמת היא להרים טלפון לסוכן הביטוח שמכיר אותי. זה מה שהוביל אותי. יש המון תחומים שמתאימה להם דיגיטציה, כמו שירותי מוניות, ניווט, הזרמת מוזיקה (סטרימינג) ועוד, אבל כשמדובר בביטוח, מדובר בעניין של חיים ומוות לפעמים. כאן לא משחקים, ובשעת מצוקה לא יכולים להיות תלויים באם יש וויי־פיי או אין וויי־פיי. רציתי להעביר את תחושתי האישית לציבור הרחב.

אורי ביילין | צילום: דב שרגא

"סוכן אישי זו פריבילגיה"

"יתרה מכך, אני מרגיש שזה שיש לך סוכן אישי זו פריבילגיה. אתה סוג של וי.איי.פי. זה התחבר לי להוליווד, לכך ששחקנים מפורסמים אומרים תמיד כשפונים אליהם בהזמנה להשתתף בקמפיין או באירוע: 'דבר עם הסוכן שלי'. אז גם אצלנו – עלה לי הרעיון שאנשים שיש להם סוכן ביטוח יכולים 'לעוף על עצמם' וכשפונים אליהם בטענה או שאלה הקשורה לתחום הביטוח, הם יכולים לענות: 'דבר עם הסוכנת שלי, או עם הסוכן שלי'. ההקבלה הזו היא משעשעת, אך מה שחזק בה זה שהיא מבוססת על מה שאנחנו אנשי השיווק מכנים – אמת מוצרית".

אז על מה הסרטון ואיך הסיפור התחבר לדידי הררי?
"חשבתי שבשביל לחבר לציבור את הקריאטיב של 'דבר עם הסוכן שלי', כדאי למצוא דמות שתצליח להסביר אך הנושא באופן מחוייך מצד אחד כראוי לרעיון הפרסומי הזה, אך מצד שני – אדם עם ראש על הכתפיים שיודע להסביר את הקונספט במילים פשוטות למכנה רחב של אנשים. דידי התאים לכך כמו כפפה ליד. פניתי אליו וסיפרתי לו על הקונספט. דידי התחבר מאוד, החמיא למהלך ויצאנו לדרך.

"כתבתי תסריט לתשדיר שהפקנו וצילמנו. בסרט מדובר על תאונת שרשרת שנגרמה כתוצאה מבחורה שהבחינה בחתול שרץ בכביש והיא עצרה בפתאומיות על מנת להצילו ובכך גרמה לתאונה. הנהגים מתדפקים בכעס על שמשת הרכב שלה ומה היא עונה להם (בסגנון של כוכבת הוליווד)? 'דבר עם הסוכנת שלי'. את כל הסיטואציה מספר דידי הררי.

"במקביל יצרנו תשדיר רדיו ברוח אותו קונספט. שילוט חוצות יעזור לנו להטמיע את הקונספט בזמן הפקקים בו הנהגים הופכים למה שקרוי 'קהל שבוי' שייחשף לשלטים האלה. בנוסף לשילוט, לתשדירי הרדיו ולפרסומת שצילמנו, נקדם את הקמפיין ברשת באופן חכם, בשיתוף עם טל סנדרוני, המומחה מספר אחת לתחום זה".

מתוך קמפיין לשכת סוכני ביטוח | צילום: באדיבות הלשכה

שינוי יחסי הכוחות

מה מאחורי הפסיכולוגיה של הקמפיין? איך אתה מצפה שהוא ישפיע?
"אני רואה פוטנציאל במהלך הזה שיהיה game changer ממשי, שישנה את יחסי הכוחות. קוראים לנו שוקה? אז סבבה אני, אורי ביילין, מודה שאני יותר סומך על סוכן מנוסה ושמכיר אותי גם אם קוראים לו שוקה, על פני שירות דיגיטלי. בנוסף, אין סיבה שהצבע האפור ידבק בתחום הביטוח. אני מאמין שבעזרת הקונספט המרענן – לשכת סוכני ביטוח תתפוס את המקום הראוי לה – מותג אטרקטיבי".

יש לך דוגמה להצלחה דומה בתיק העבודות שלך?
"אפשר לקחת לדוגמה את מותג מכשירי השמיעה 'הדים hds', שם הובלנו מהלך בשיתוף אריה רוטנברג, הפחנו חיים והפכנו את מכשירי השמיעה של הדים ממוצר למותג ולמותג אטרקטיבי. עבור המהלך זכינו בפרס 'אפ״י הזהב' עבור אפקטיביות של מהלכים שיווקיים וזהו לטעמי הפרס החשוב ביותר בישראל (אגב התחרות היא בינלאומית) שפרסומאים יכול לזכות בו".

אז בקרוב פרס אפ״י נוסף יוצב על המדף פה בלשכת סוכני ביטוח?
"לגמרי!"

נשיא הלשכה, סו"ב ליאור רוזנפלד בתגובה: "הקמפיין שהוצג לוועד המנהל של הלשכה התקבל באהדה רבה ואושר ברוב קולות מתוך הבנה כי יש לבדל את השירות המקצועי והאיכותי הניתן על ידי סוכן לבין שירות ישיר של חברת ביטוח. המסר הקליט של 'דבר עם הסוכן שלי' משדר שקט נפשי של המבוטח שבקרות מקרה הביטוח יש לצידו אוטוריטה בתחום הביטוח שהוא יכול להישען עליה ולהעזר בה והיא תנהל עבורו את התביעה על הצד הטוב ביותר".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email