סוכן ביטוח – האם זהו באמת הייעוד שלך בחיים?

מבחן עצמי ופשוט לכל אחד, יבדוק האם אתה אחראי ללקוחות שלך

מהי באמת מהות העבודה של סוכן הביטוח? מבין כל הפעולות שאנו עושים ביום־יום, בסוף ישנם הלקוחות שלנו. לקוחות אלו נמצאים באחריות של כל סוכן וסוכן, הם סומכים על הסוכן, הם בטוחים שאם יקרה משהו הם מוגנים. חלקם חיים בהכחשה עצמית וחושבים לעצמם: "אצלי הכל בסדר", אבל האחריות עליהם נמצאת רק אצל אדם אחד – הסוכן, ואין לאחריות זו עוד שותפים. האם אתה מגדיר את עצמך כסוכן אחראי או סוכן שיודע לתת פתרונות לבקשות של לקוחות בלבד? מחיר זול? זירוז תביעה? שליחת לוח שנה? האם אתה יוזם פניה ללקוחות או רק מגיב לפניות שלהם אליך?

מבחן עצמי ופשוט לכל אחד, יבדוק האם אתה אחראי ללקוחות שלך, האם אתה בכיוון של לקיחת אחריות, או האם אתה פשוט מזלזל בלקוחותיך ולא לוקח אחריות.

פתח את יומן הפעילות השבועי שלך, ובדוק את עצמך:
אם יש לך בין 5־8 פגישות שירות עם לקוחות קיימים – אתה אחראי ללקוחותיך.
אם יש לך בין 2־5 פגישות שירות עם לקוחות קיימים – אתה בכיוון של לקיחת אחריות, אבל עוד לא שם.
אם יש לך בין 0־2 פגישות שירות עם לקוחות קיימים – אתה מזלזל בלקוחותיך ומשאיר אותם חשופים בצריח.

אז מה אתה?
שמור את התשובה לעצמך, זהו חומר למחשבה מה באמת הייעוד שלך בחיים.

בהצלחה.