”סוכנים הם אנשי מכירות בהווייתם, אבל לפעמים יש צורך להגביר את המוטיבציה“

עשרות סוכנים הגיעו לסדנת מכירות ושיווק שערך סניף תל אביב
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

למעלה מ-80 סוכנים הגיעו השבוע לסדנה מיוחדת שערך סניף תל אביב לחבריו. הסדנה, שהועברה על ידי המנטור העסקי ניר דובדבני תחת הכותרת ”10 המפתחות להצלחה בשיווק ובמכירות“, נערכה בחוות העסקים שבמושב מגשימים.

לדברי יו“ר סניף תל אביב אורי עיני, ”היתה נוכחות יפה מאוד. הסוכנים היו קשובים מאוד ורשמו סיכומים. הסדנה היתה אמורה להימשך ארבע שעות, אבל היא התארכה לחמש שעות וחצי. התגובות של הסוכנים היו נהדרות, ואפשר לומר שהסדנה הצליחה מעל ומעבר“.

דובדבני מדרג בסדנה את המפתחות השונים שפותחים את הדרך להצלחה במכירות ובשיווק. בין היתר, הוא מתייחס לשיטות שיווק, שימוש במדיה, דברים שחשוב להגיד ודברים שאסור, מוטיבציה, פסיכולוגיה ויכולות אישיות של כל אחד ואחד.

לדברי עיני, ”דובדבני הסביר כי במכירות כל אחד עובד על פי השיטה שמתאימה לו. הוא נתן טיפים להצגת הסוכן, להקשבה לצורכי הלקוח ולהצגת פתרון עבורו. אמנם סוכני הביטוח הם אנשי מכירות בהווייתם, ולכל אחד יש את השיטה שלו, אבל לבני אדם יש נטייה לשקוע, להוריד פרופיל, לפתח חוסר מוטיבציה. לכן מדי פעם כדאי לעורר מחדש את הנושא הזה, להחזיר את רעב המכירות לאדם.

”דובדבני בנה תסריט שיטתי, שבעזרתו אנשים יכולים להגביר את המכירות. הוא גם ציין כי יש לעורר את הצורך – לא להתחרות על המחיר אלא על השירות שאתה מציע. למשל, במקרה של התחרות מול הישירים: אם אנחנו פותרים את הבעיה במחיר, כל השוק יתכווץ. במקום תחרות על המחיר, אנחנו צריכים להבליט את היתרונות שלנו והשירות שאנחנו מציעים, לעומת הישירים“.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email