פספורטכארד חשפה: סוכני הביטוח אחראים ללמעלה מ־50% ממכירת ביטוחי הנסיעות בשוק

בכנס סוכנים שקיימה "פספורטכארד" הוצגו הנתונים לפיהם גדלו המכירות של החברה ב־54%, ומספר הפוליסות שנמכרו גדל ב־50%. "ביטוח נסיעות לחו"ל קונים רק דרך סוכן ביטוח"
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

מאז נכנסה "פספורטכארד" לשוק, לפני מ 4 שנים, גדל חלקם של סוכני הביטוח ליותר מ־50% מתפוקת ביטוחי הנסיעות. בעבר היו סוכני הביטוח אחראים ל־5% מתפוקת ביטוחי הנסיעות. את הנתונים חשף יו"ר "פספורטכארד", אלון קצף, בכנס סוכנים שקיימה החברה ביום שלישי השבוע במלון סיטי טאואר ברמת גן בהשתתפות כ־600 סוכני החברה.

קצף בישר לסוכנים, כי "פספורטכארד" הינה אחת המועמדות לפרס תכנית ביטוח הנסיעות לחו"ל הטובה ביותר בעולם, המוענק בידי ארגון (The International travel and Health Insurance Conferences (ITTC. בשנת 2014 זכתה החברה במקום הראשון בכנס החדשנות הבינלאומי של תעשיית התיירות.

נשיא לשכת סוכני ביטוח, אריה אברמוביץ, אמר בכנס כי בעבר תמכה הלשכה בעמדת הפיקוח לאסור על סוכני הנסיעות למכור ביטוח נסיעות, וכעת היא מוחה על כוונת הפיקוח לאפשר להם למכור ביטוח. "המפקחת על הביטוח, שאמורה לדאוג לציבור המבוטחים, צריכה להתעשת ולחזור לעמדה הראשונה שלה", אמר. "היחידים שיכולים וצריכים למכור ביטוח הם אך ורק בעלי רישיונות ביטוח. לא נוותר בנושא, ובמידת הצורך, ואם נצטרך, נפנה אף לבג"צ".

בעבר היו סוכני הביטוח אחראים ל־5% בלבד מתפוקת ביטוחי הנסיעות
בעבר היו סוכני הביטוח אחראים ל־5% בלבד מתפוקת ביטוחי הנסיעות

התפוקה גדלה ב־54%

יואל אמיר, מנכ"ל "פספורטכארד" הודיע במסגרת הכנס כי החברה החליטה לתגמל את סוכני הביטוח גם כשלקוחות פונים אליהם ישירות. "לאחר 4 שנות פעילות צברנו מוניטין לא רע, ואנחנו נתקלים בתופעה שאנשים פונים אלינו ישירות. למרות זאת, במסגרת ההחלטה שלנו לעבוד רק עם סוכני ביטוח, החלטנו לתגמל את הסוכנים שלנו גם כאשר הלקוחות פונים אלינו ישירות, והשקנו לצורך כך את עמלת ה־POOL ."אמיר הציג נתונים, לפיהם ב־2015 גדלה התפוקה של החברה ב־54%, ומספר הפוליסות שנמכרו גדל ב־50% בהשוואה לנתוני 2014. נכון להיום עובדים עם החברה 3,000 סוכני ביטוח, והיא טיפלה במהלך 2015 ביותר ממיליון קריאות שירות, מתוכן 20 אלף מקרים רפואיים, בהם 500 מקרים מורכבים עד מורכבים מאוד. אשתקד שלחה 200 מטוסים, עם צוותי רפואה מלאים, להטסות רפואיות, ופעלה ב־86 מדינות.

אמיר, שהיה בעברו איש הייטק וניהל חברות תוכנה גדולות, הציג את הטכנולוגיות החדישות שמפעילה "פספורטכארד", בהן אפליקציית ה"לידומט" ומערכת ההודעות בזמן אמת שמיידעת את סוכן הביטוח על תביעה. הוא הציג את האתר המשופר של החברה ואפשרות המעקב אחרי טיפול בתביעות על ידי המבוטח. אמיר גילה גם כי החברה מפתחת מכונה שתנפיק את כרטיסי ה"פספורטכארד" באופן אוטומטי, על מנת לשפר את השירות שניתן ללקוחותיה.

סוכני החברה המצטיינים שצוינו לשבח בידי החברה הם – ראובן ודביר רפ, יניב מושקוביץ, יואל זיו, "אפיקים נ.מ. סוכנות לביטוח" ו"יקב סוכנות לביטוח". רק דרך סוכן ביטוח לסיום הוצג הקמפיין הפרסומי של החברה שיושק בקרוב במסגרתו מופנה הציבור לרכוש את הביטוח אצל הסוכנים. "צריך לשנות את התודעה של הציבור, ולהסביר להם שביטוח נסיעות לחו"ל קונים רק דרך סוכן ביטוח", הדגיש אמיר.

במסגרת הכנס נערך פאנל בהשתתפות סוכני ביטוח צעירים – דביר רפ, יו"ר הוועדה לסוכנים צעירים בלשכת סוכני הביטוח, שי מנור, דותן ויגודסקי, זיו ברק, מירה פרחי, משה קטורזה ומעוז ישראל שסיפרו על העבודה המשותפת עם "פספורטכארד" מנקודת מבטם האישית.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email