גיל: 37
מצב משפחתי: נשוי + 2
רישיון: פנסיוני ואלמנטרי
ותק: 7 שנים

מה עשית לפני שהיית סוכן ביטוח, ולמה בחרת במקצוע זה?
"את דרכי בתחום התחלתי במהלך לימודי תואר ראשון במשפטים באוניברסיטת חיפה. בשנתי השנייה ללימודים נחשפתי לקורסים ייעודיים לתחום הביטוח כגון דיני ביטוח, נזיקין ופלת"ד ומיד הרגשתי חיבור אמיתי. לאחר מעבר בחינות לשכת עורכי הדין נהייתי עורך דין מן המניין במשרד בוטיק בחיפה, שם נחשפתי והעמקתי את ידיעותיי בעולמות המשיקים לעולם הביטוח. לאחר מספר שנים בתחום עריכת הדין, רציתי להעמיק את הידע והמקצועיות שלי והפעם מהצד השני של המתרס וכך בחרתי להיות מפקח רכישה בבית סוכן מוביל. לאחר תקופה קצרה טיפסתי בתפקידים עד שנהייתי סמנכ"ל ומנהל תחום חיים וחא"ט. לאור עבודתי הקרובה עם סוכני הביטוח במהלך שש השנים האחרונות, בה נחשפתי לקשיים ופיחות במעמד סוכני הביטוח מול לקוחותיהם, חברתי לקבוצה ותיקה בענף, ויחדיו הקמנו בית חם לסוכני ביטוח המעוניינים ללמוד, להתפתח ולתת ערך אמיתי ללקוחותיהם בעולם ביטוח מאתגר ומשתנה".
האם נתקלת בקשיים בתחילת דרכך המקצועית?
"אחד מהקשיים שבהם נתקלתי הוא הצורך של סוכנים להישאר מעודכנים ומקצועיים בתחום המשתנה כהרף עין, וזאת לצד עשייה שוטפת ותפעול בממדים שלא הכירו בעבר. על מנת להקל על קשיים אלו, הקמנו את 'בית לסוכן – פוליביט', שדואגת שסוכניה ישארו בטופ המקצועי תוך מתן סיוע רחב בתחום התפעול וניהול המשרד באמצעות כלים טכנולוגיים ייחודיים וצוותים מיומנים המאפשרים לסוכן לוותר על ה'תענוג' שבתפעול ולהתמקד ביצירה ובחדוות העשייה".
איך אתה מתמודד עם הרגולציה בתחום?
"לא סוד שיש כל הזמן שינויים וסוכנים מתקשים לעקוב אחר ההנחיות. סוכן לבדו אינו יכול להתמודד עם השינויים המהירים בתחום ועל כן חשוב שבתי סוכן/חברות ביטוח יתנו לסוכן גישה למידע זה על ידי מינוי אדם בעל תפקיד מוגדר שירכז את ההנחיות והרגולציות המשתנות ויידע להנגיש זאת לסוכנים בדרך המתאימה עבורם".
תן דוגמה לסיפור הצלחה אישי במסגרת עבודתך.
"לאחר שמחלת הקורונה פרצה בארצנו, חלו ירידות משמעותיות בשוק ההון אשר השפיעו מיידית על קופות החסכון הנזילות של לקוחותינו. בעקבות כך התקבלו אצלנו עשרות פניות למשיכת כספים תוך הפסדים רבים בקופות הלקוחות. הבנו מייד שהלקוחות מנסים 'לתזמן' את השוק ולחזור בעליות תוך הפיכת הפסד 'על הנייר' להפסד ממשי. על מנת לעזור ללקוחות ולהכווין אותם באופן מקצועי ונכון עבורם, קיבלנו החלטה להקים צוות ייעודי שייתן מענה ויקיים פגישות עם לקוחות על מנת להסביר להם את המשמעויות. לאחר מאמץ מרוכז, הצלחנו לשמור על מרבית התיקים של הלקוחות ולמנוע מהם הפסדים בסכומים מצטברים של מאות אלפי שקלים. לקוחות מעריכים זאת ועד היום מתייעצים איתנו לגבי כל עניין פיננסי שנקרה בדרכם".
יש לך טיפים לסוכנים צעירים?
"'טוב שם משמן טוב'; שימו את טובת הלקוחות שלכם תמיד לנגד עיניכם תוך מתן ערך אמיתי ללקוחותיכם. דבר זה יבטיח בניית תיק לקוחות יציב ונאמן שימשיך עמכם במשך שנים רבות".
איך הלשכה יכולה לסייע לסוכנים הצעירים?
"אני סבור שהלשכה צריכה להשקיע מאמצים רבים במיתוג סוכן הביטוח אל מול הציבור. הציבור צריך להבין את מה שכל סוכני הביטוח כבר יודעים וזה שסוכני הביטוח הם אוטוריטה מקצועית של התא המשפחתי בישראל ובשעת מבחן הם יעשו כל שלאל ידם להעניק למשפחה שירות מעולה ותוצאות מצוינות".
איך תרצה להשתלב בפעילות הלשכה?
"הייתי שמח להשתלב ולהשפיע מבפנים לטובת ציבור סוכני הביטוח. היכן שהלשכה תצטרך אותי -שם אהיה".