"סוכני הביטוח כאן כדי להישאר"

השבוע בסוכן צעיר: סו"ב גיא טוביה, ממשרד "עודד טוביה יועץ מס וסוכן ביטוח" בירושלים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

גיל: 26

מצב משפחתי: רווק

השכלה: סוכן ביטוח פנסיוני. בוגר תואר ראשון בביטוח ובוגר תואר שני במנהל עסקים ושיווק

ותק: 5 שנים בתחום הביטוח, שנתיים סוכן פנסיוני עם רישיון ובקרוב גם סוכן אלמנטרי

מה עשית לפני שהגעת לתחום הביטוח?

"אחרי שהשתחררתי מהצבא התחלתי לעבוד כקצין ביטחון במלון בירושלים במסגרת עבודה מועדפת, אבל תוך כדי כבר התחלתי לעבוד בתחום במשרד של אבא שלי פעמיים-שלוש בשבוע".

למה בחרת לעסוק בתחום?

"אני דור המשך לאבא שלי, סו"ב עודד טוביה שעוסק בתחום כבר למעלה מ-20 שנה. אבי, בנוסף להיותו סוכן ביטוח, הוא גם יועץ מס, ומכיוון שלא התחברתי לנושא החשבונאות והמיסוי החלטתי ללמוד ביטוח. כיום אני מנהל במשרד את תחום הביטוח ואבי את תחום המיסוי".

מה אתה אוהב בתחום?

"את האתגר בלהגיע ליעדים שהצבתי לעצמי, לא בהכרח במכירות אלא יותר בקיום פגישות ובמתן אבחון צרכים ללקוחות. כמו כן, אני אוהב את הקשר האישי ואת היכולת להיפגש עם לקוחות שהרבה פעמים מבוגרים ממני בהרבה ולראות איך תוך כדי הפגישה ולאחר ניתוח הצרכים הביטוחים, הם מבינים כמה תחום הביטוח הוא תחום חשוב וכמה הם היו חשופים לסיכונים עד כה".

במה אתה מתמחה?

"בעיקר בביטוחי בריאות, ביטוחי חיים ופיננסים. בשנה האחרונה התחלתי לעסוק יותר בתחום הפנסיוני ובתחום תכנון הפרישה".

סו"ב טוביה

איפה תהיה לדעתך בעוד עשר שנים?

"אין לי ספק שבעוד 10 שנים עדיין אנהל את הסוכנות ואצליח להתפתח לתחומים נוספים כמו ייעוץ פרישה ואלמנטרי. בחזון שלי אני רואה את הסוכנות הופכת לבית סוכן שתאגד תחתיה כמות מכובדת של סוכנים, בתקווה שנהיה סוכנות הביטוח הגדולה בירושלים".

איך אתה רואה את עתיד מקצוע סוכן הביטוח?

"אין תחליף לסוכן הביטוח כאיש מקצוע ולכן, בניגוד למה שחלק חושבים, סוכני הביטוח כאן כדי להישאר, ואם נהיה אמינים וישרים אין ספק שגם אמון הציבור במדינה יהיה לצדנו. בנוסף, בגלל הרגולציה והרפורמות, סוכן ביטוח שלא יתמקצע יהפוך להיות לא רלוונטי. גם תחום הטכנולוגיה חשוב ואין ספק שהעתיד בענף מתבסס המון על טכנולוגיה ומי שלא ילמד איך להשתמש בה בחכמה יישאר מאחור".

אלו טיפים אתה יכול לתת לסוכנים צעירים כמוך?

"בעיקר להתמקצע ולנסות ללמוד כל יום משהו חדש. להיות סבלניים, ענף הביטוח הוא עצום ואי אפשר להיות מומחים בתחום בתוך שנה אחת. רצוי להתלוות לפגישות עם סוכנים ותיקים וללמוד איך לעשות אבחון צרכים ללקוח בצורה נכונה, כי זה הבסיס להצלחה וליצירת אמון עם הלקוחות. כמו כן, לתת שירות אדיב ובמקרה של תביעה להיות בקשר רציף עם הלקוח, להיות לצדו ברגעים הקשים ולהראות לו שהוא עשה נכון שבחר לעשות את הביטוח דרככם".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email